Canvi de vida

Bones!

Després d’una llarga absència, tenc bones notícies. 😀

Com alguns ja sabeu, aquests darrers mesos la meva vida ha donat un gir inesperat. Quan ja m’havia resignat a viure tot sol, resulta que una persona meravellosa s’ha posat enmig i ha aconseguit enamorar-me.

1. Dia primer d’abril (si tot segueix el seu curs) me’n vaig a viure amb ella. Ens mudam del seu mini-apartament a un pis pel centre de Delft, amb espai de cara al futur… i pel meu tocadiscos! 😉

Al principi ha estat dur avesar-me a conviure amb una altra persona, però ja fa setmanes que no puc viure sense ella. Perquè vos faceu una idea, fins i tot estic disposat a acceptar el seu moix com a company de pis!

Aquesta és la notícia més important, però n’hi ha d’altres.

2. Divendres (*) partim de viatge plegats per conèixer la seva familia i amics.

En tornar del viatge ens posarem a empaquetar coses i fer una triada de roba, papers i trastos que ja no serveixen. Ja me veig venir que serà un dia llarg. Per cert, cercam voluntaris per traginar xirmes, encara que sé que els de Mallorca ho teniu una mica enfora… 🙂

Avui he anat a la meva habitació per fer la maleta. He aprofitat per començar a preparar la mudança. I m’he posat nostàlgic. Quan mir al meu voltant, veig la meva vida de solter, i rellegint papers i fulletons guardats dins el calaix des de fa anys, me’n donc compte de que he canviat. Abans no gosava tirar res. I ara faig una bona neteja.

– Per omplir el tassó, primer necessites buidar-lo.

Crec que necessitava un canvi. M’ha costat donar la passa (i deixar de fer algunes coses), però ara de cada dia estic més content. 😀

Hi ha una tercera notícia (**), però haureu d’esperar una mica. No vull donar-les totes de cop.

Desitjau-nos sort a l’altre costat de l’atlàntic!

Una abraçada a tots i totes,
Xesc, Adri, Tux i Manuel

(*) Escrit dimarts dia 12 de febrer. Quan llegueu aquesta entrada, ja serem enfora del fred farà estona. O per ventura ja haurem tornat.
(**) No, de moment no esperam cap menut. Ja tendran temps de venir. 😉

6 Responses to Canvi de vida

  1. Tomeu says:

    He de suposar que en Manuel és el moix?

    Disfrutau del viatge!!!!!!!!!!!!!!

    • xesc says:

      No, en Manuel és un llop disfressat de xotet, que sortirà a les fotos amb en Tux.

      El moix se diu Fidel, i ja hem acordat que se quedarà a la primera planta. No vull moixos dins el llit!

      Gràcies pel suport i fins aviat. Avui comença el passeig per Bogotà. 😀

      Una abraçada, Xesc

  2. Torrente says:

    Xesc…. enhorabona per sa tercera noticia.

  3. Xesc Arbona says:

    Moltes gràcies! Pels qui no s’han enterat, la tercera noticia és que n’Adri i jo ens hem compromesos i ens casarem quan estiguem ben instal·lats. 🙂

  4. Torrente_2 says:

    Varies coses:

    Primer: supos que es matalas que vaig treginar damunt es cap durant 20 Km el conserveras??

    Segon: ja veig que hi ha lloc per a fer una visita!

    Tercer: esta tot molt net i ordenat, falta una ma dels decoradors “torrente”.

    P.D.

    Es tema de es moix ho puc solucionar “que parezca un accidente”

  5. xesc says:

    Bueeeeeno, el matalas sagrat s’ha convertit per art de magia en un sofa de dues places la mar de mono per quan vengueu de visita.

    I quan vengueu me podreu ajudar a penjar els altaveus “torrente” que he aconseguit per fer la competencia al bar del costat. sabran lo que es bona musica! xD

    Venga, que ja quasi arribam! Dissabte unes cervesses per plaça? 😉

Leave a Reply

