Comença l’estiu a Delft

Bones!

Seguint amb et ritme d’un post per mes, aquí teniu la primera entrega d’agost! 🙂

Després de mesos de pluja, per fi ha arribat el bon temps. Ja fa una setmana que tenim sol cada dia, i ahir m’ho vaig passar pipa. En acabar sa feina vaig anar amb els companys de Karate a Kijkduin, una platja que no està tan plena de bars i restaurants com Scheveningen, a entrenar una mica.

Els divendres dóno la classe jo, així que vaig aprofitar per practicar algunes tècniques del Nijushiho i Hangetsu que gairebé mai entrenam, i llavors katas a punta pala. Va ser una gran experiència. Ja és la segona vegada enguany que hi anam, i aquest cop fins i tot varem tenir el luxe de tenir fotograf. En tenir-les en penjaré alguna per il.lustrar l’esdeveniment. 🙂

I després d’una bona suauda, el que toca és banyar-se!

“Al agua patos! Tonto el último!”

Res, al final només ens varem ficar tres. Els altres devien tenir por, perquè molt freda no estava. Va ser la meva primera nedada d’enguany a Holanda. No havia nedat des que vaig venir per sa Fira a Mallorca, i me feia falta! Vaig nedar com un peixet la mar de content, i ben acompanyat. 🙂

Llavors vaig intentar convèncer alguns amics per anar al festival de Jazz a Delft, però sense èxit. I me vaig dir: “Saps què? Idò hi aniré tot sol!”.

Una bona decisió. A més, feia molt bon temps. Fins i tot a les 23:00 dels vespre vaig poder sortir al carrer amb les aubarques, calçons curts i un polo. I a disfrutar de Soul & Funky a la plaça, amb els Soul Snatchers.

The Soul Snatchers - Scratch my Itch

Fixau-vos si me va agradar que vaig comprar un LP al final del concert. I sí amics! Venien LPs a més dels clàssics CDs! El món comença a girar en el bon sentit! 😀

Un bon començament de cap de setmana, no trobau? I ara a seguir!

Avui me toca anar a comrpar un parell d’ingredients al toko oriental, per aviat fer un parell d’experiments culinaris dels meus. I més tard, altra vegada cap a plaça a escoltar musiqueta de la bona. Yupi! 😉

Una abraçada a tots i totes, i fins aviat!

PS: pels sollerics i fornalutxencs interessats, arrib dia 7 de setembre a les 22:00 del vespre. Ens veim per Fornalutx, ok? 😉

One Response to Comença l’estiu a Delft

  1. Toni says:

    T’esperam!! encara queden un parell de Habemus Birram per finiquitar!!!

Leave a Reply

