Back to track

Hey! Sóc viu! I’m alive!

Tornar-me adaptar a la vida holandesa m’ha costat lo seu, sobretot després de les fantàstiques vacances que he passat a Mallorca. Moltes gràcies a tots (i totes!) per fer-ho possible, i perdó per aquells als qui no he pogut veure (o no he pogut despedir-me ;). Per nadal ens rescabalarem.

Avui he telefonat a casa i m’han dit que per Sóller se moren de calor. Idò per aquí l’estiu ja s’ha acabat. Bé, de fet, no crec que hagi ni tan sols començat! Tothom se queixa de que plou i fa fred. A mi ja me va bé, però sa veritat és que és una mica depriment. Sobretot la primera setmana, que a més del mal temps teníem una feinada. Al cap de tres dies ja volia tornar partir. 😦

Ara les coses s’han arreglat, tenim l’equip complet i tot segueix el seu ritme habitual. 🙂

La setmana vaig anar d’excursió, vaig tornar a córrer (aquesta vegada acompanyat) i aquest cap de setmana he disfrutat del festival de Jazz a Delft, i ahir vaig comprar un parell de discos la mar d’interessants. De moment no n’hi ha cap que m’hagi decebut:

Six new LPs

També varem jugar una partida d’escacs i vaig aconseguir guanyar-ne una. Increïble! Amb lo dolent que som jo estratègicament… 🙂

Res, ara us hauré de deixar, perquè he quedat amb uns amics per anar a veure (i escoltar) n’Agathe Jazz Quartet. Després se suposa que hem d’anar a córrer, però això ja no ho veig tan clar. Ja ho veurem. Almanco estic content d’haver escrit alguna coseta a n’aquest diari. Ja seguirem un altre dia. 😉

Una abraçada a tothom! I bones festes de Sant Bartomeu!

2 Responses to Back to track

  1. Tomeu says:

    El Transformer de Lou Reed és boníssim! L’he escoltat mil vegades, desde que era ben petit que m’acompanya. Quan acaba la intro i comença el Sweet Jane és genial!

    La portada del Crisis és un classic total jejejejeje

    Yazoo és l’únic que no conec, no sé en quin rollo va.

  2. xesc says:

    Pues la cançó del “Don’t Go” segur que te sona: http://www.youtube.com/watch?v=FaHuzkyurC0

    Sa veritat és que no me desagrada. 🙂

    L’únic album que no m’acaba de fer és precisament el triple LP dels “Yes”. La portada és molt maca, però la música m’esperava una altra cosa. Anyway… Estic molt orgullós de la meva gran compra. 😀

    Per cert, entre pitos i flautes ahir se me va oblidar felicitar els Tomeus! Molts anys a tots! 😉

Leave a Reply

