Koninginnedag > Firó!

Ahir vespre vaig descobrir un significat especial pel dia de la reina. Després d’un dia complet i ben aprofitat, vaig arribar a casa i just abans d’anar a dormir vaig pegar una ullada al calendari:

Abril

Uep! Ja hem arribat a dia 30. Hora de passar fulla! 🙂

Maig

Un mes que es podria definir com a:

“De fiesta en fiesta, y tiro porque me toca.”

El mes de l’alliberament, els festivals, les barbacoes, passejar pel sol fins les tantes, i com no, el mes de les fires i festes de Sóller! 😀

Com sempre, se m’acumula la feina, i fa estona que no vos he contat res. Començarem per lo darrer: Koninginnedag!

Enguany, per primera vegada (i no serà la darrera) l’he passat a Delft. I la veritat és que no m’ha desagradat gens. Amsterdam va estar mot bé el primer any, però ara és massa caòtic pel meu gust. Enguany ho he disfrutat molt més.

Primer hem fet una volta pel mercadet de segona mà, on he comprat un parell de discos, escoltat música en directe, trobat amics que feia estona que no veia, i llavors hem anat a un parc a jugar amb un frisbee i menjar de picnic.

I llavors altre cop cap al centre. Primer a deixar els trastos a casa d’un amic, i després a beure cervessa (Jupiler a 1 euro al Koornbeurs? Posa’n 2!) i escoltar els darrers concerts del capvespre. I a les 19:00, barbacoa, Northern Lights i peli. 🙂

I aquesta setmana tornam tenir sopars i sarau. Quin estrés! :O

One Response to Koninginnedag > Firó!

  1. Marga says:

    M’encanta aquest calendari a terres holandeses…. 🙂
    Ens veiem molt aviat!

Leave a Reply

