Ha sortit es sol!

Després d’una dura setmana, ha arribat el dissabte, i de regal, ha sortit el sol! 😀

Bé, la setmana tampoc ha estat “tan” feixuga, però he entrenat bastant i cada dia m’he aixecat una miqueta més prest (en previsió del canvi horari) o sigui que ahir estava rebentat quan me vaig allargar dins el llit. He dormit com un angelet (somniant coses molt rares). Pensar que ahir va ploure tot el dia, i avui dematí no es veu cap nigul i els carrers estan eixuts. Impressionant!

Avui toca canviar les pastilles de freno de la bici (altra vegada) de davant i darrera, endreçar una mica l’habitació i sortir al carrer!!!

Ahir ja vaig rentar la roba, en particular el meu karategi, i vaig respondre tots els misstages que tenia pendents. O sigui que avui soc lliure! Me toca descansar, perquè demà vull anar a un stage de karate de Sawada Sensei, 7è DAN, que fan a Den Haag. Hi vaig amb dos companys del club, i en tenc moltes ganes. L’any passat vaig aprendre dos katas, Nijushiho i Sochin, i vaig suar com mai. Me va costar molta pena pujar les escales de casa, i me vaig estirar damunt la moqueta durant 10 minuts. Mai m’havia sentit tan cansat. Aquest home te sap treure tot el suc! A veure que ens ensenya demà! 🙂

A part d’entrenar karate, el dimecres vaig tornar anar a córrer, aquesta vegada el dematí! M’havia aixecat relativament prest (devers les 7h), i com que defora no plovia, vaig decidir sortir a fer una volta. M’ho vaig pensar una estona, però al final vaig quedar molt satisfet. Com diu un amic meu, “no t’ho pensis tant, i surt al carrer!”. I té raó. Lo més dificil és començar, la resta se fa tot sol. Com sempre (per tercera vegada), vaig anar al Delftse Hout, aquesta vegada imposant un ritme més ferotge, però sense passar-me. En arribar al llac me vaig aturar una estona a una plataforma que hi ha i des de la qual veus tot el llac. Veure el sol sortir mentre fas estiraments no té preu. Te sents molt millor. I el dia just acaba de començar! Gaaf!

Això sí, en tornar a casa, de sobte vaig notar l’esgotament, i vaig tardar més de lo habitual en berenar. I no vos penseu, tampoc vaig menjar més del compte! 😛

El dia abans haviem tengut reunió del nostre Cooking Club, amb unes suculentes receptes de Malasia: peix enfornat al curry i carn amb un altre tipus de curry. Tot deliciós, només una mica picant. I clar, al dia següent molta gana no tenia. Per això també vaig anar a córrer. A cremar calories! 😀

I seguint amb la meva vida esportiva, he començat el programa “one hundred push ups”. De moment sóc capaç de fer-ne 20, o sigui que 100 me pareixen una barbaritat, però tenc curiositat de veure com me va. Ja vos informaré. També m’he estat mirant altres exercicis, que en anglès anomenen calisthenics. Quin nom més extrany, eh?

I acabada la secció d’esports, seguim amb les lliçons de ball:

  • Com se veia venir, sóc un desastre ballant. De moment la meva “professora” m’ha recomanat que escolti música i que cerqui el “beat”. I llavors que entreni els 8 passos bàsics del lindy hop. I llavors ja veurem.
  • Diumenge passat varem anar a una altra classe de ball, aquesta vegada en parelles, i no vaig tocar bolla. Bé, he après els passos, però soc incapaç de ballar al ritme de la música. És una llàstima, perquè el Lindy Hop m’encanta, i seria fantàstic poder-lo ballar. Paciència, paciència. 😐

I seguim amb la secció de viatges:

  • Dia 9 d’abril me’n vaig amb en Tux a visitar un amic de Barcelona que ara viu per Brussel.les. Estic segur que me farà de bé. I més endavant m’agradaria visitar un altre amic que tenc per Atenes. Ja fa estona que en xerram, però no ho arribam a fer mai. Tornar-nos a reunir amb el grup d’ex-becaris seria una passada. 🙂
  • I per suposat, dia 6 de maig, me’n vaig a celebrar el Firó a Sóller. Ja fa estona que tenc el bitllet reservat. I les meves nebodes ja conten els dies! 😉
  • Malauradament, el viatge a Japó haurà d’esperar. Quin desastre! 😦

I crec que no me queda gaire cosa més per contar… Bé, ahir me vaig informar sobe el tema de les hipoteques, i avui que fa bon temps aniré a veure si trob alguna caseta maca, però això és un projecte a llarg plaç… Ja en xerrarem.

Que passeu un bon cap de setmana!

Música de fons: Ella and Chick Webb [1937-1939] i Carole King – Tapestry

One Response to Ha sortit es sol!

Leave a Reply

