Cinc anys

Pareix mentida, però diumenge passat va fer 5 anys que sóc per Holanda (i que vaig començar aquest diari).

Les coses han canviat bastant des del 2006. La vida ha tornat més rutinària, amb manco viatges, i més activitats per fer durant la setmana. Ara visc més a la “holandesa”, encara que no sabria com definir-ho. Trob alguna cosa a faltar. Ja duc més de dues setmanes intentant acabar la meva “obra d’art” per enviar a la meva fillola, i no hi ha manera de trobar una estona. O estic massa cansat o tenc coses per fer… 😦

I avui no sé què fer. Plou i no fa sol. És un d’aquests dies tristos, que normalment passes a casa, escoltant música i llegint, o endreçant la casa (que també fa falta).

Coses interessants que m’han passat aquest darrer mes?

  • Support BBQ: barbacoa amb companys de la feina, amb música i cervessa fins a altes hores de la matinada, i ressaca conjunta al dia següent. Res millor pel “team building”.
  • Trunky Doo workshop on varem aprendre a ballar una nova rutina. Encara que moure el cos al ritme de la música no és lo meu, aquesta música m’encanta. De fet, m’estic plantejant començar classes. El problema és: on?
  • He llegit dos llibres: “Love, etc.” i “Contes du jour et de la nuit”, ambdós molt interessants i divertits.
  • A nivell tècnic, he començat a “jugar” amb FAI, cfengine i Puppet.
  • A principis de mes varem anar al Festival de Cinema de Rottedam amb el grupet de cuina. Cada dos dijous dimarts quedam per cuinar amb un grup d’amics, i aquesta setmana varem decidir fer alguna cosa diferent. Varem mirar “My perestroika”, un documental sobre el règim comunista de la URSS, i “Reign of Assassins”, un film d’arts marcials que no va ser tan dolent com me pensava.
  • No sé si ja ho havia dit, però a la fi me donaren el resultat de l’examen de cinturó negre: ja sóc 2n DAN de Karate! Com vos podeu imaginar, estic la mar de content, i aquest dimecres ja vaig donar la meva primera classe. 😀
  • I entre altres coses, m’estic preparant pels examens 201 i 202 de LPIC, encara que vaig postposant el dia de l’examen massa sovint…

Com podeu veure, estic bastant ocupat, però trob a faltar alguna cosa. Enyor les meves nebodes, i fa estona que no faig cap viatge. Igual podria anar a Brussel·les, o Atenes, però no sé si esperar a que faci més bon temps… 😦

Anyway, ara mateix estic content, perquè m’acaba d’arribar la meva camiseta Debian (heu vist lo mona que ha quedat la nova pàgina web?) i perquè a la fi he escrit alguna cosa al blog. De fet, poder rellegir les entrades de fa un parell d’anys és una de les coses que me motiva a seguir escrivint. Són ideals per remuntar la moral! 😉

Una abraçada a tots els meus seguidors, i en especial a na Marga i en Toni, que fa poc que són pares! Enhorabona! 😀

3 Responses to Cinc anys

  1. Eugènia says:

    Felicitats! i anims!

  2. Tomeu says:

    Molts anys!!!! 😉

  3. guillem says:

    Hola! Ànims, que el temps canvia i de vegades millora 😀 Jo he passat aquesta “setmana blanca” (hi ha vacances a les escoles de primària, va bé per fer coses amb mestres) a Londres i ha fet un temps fantàstic que no ens esperàvem. Quasi millor que el que m’he trobat a Palma quan he tornat. Si tens ganes de viatjar jo crec que val més provar sort. I de totes formes sempre és interessant encara que no faci un temps perfecte 😉

Leave a Reply

