Llibres!

Yuppie!

The Book of PF a la fi ha arribat! El vaig comanar fa dos mesos, i se veu que els hi ha costat imprimir-lo i enviar-lo, però ja és aquí. Estic llegint el primer capítol i té bona pinta. De fet, tenc ganes d’instal.lar OpenBSD per al nostre proper firewall. Crec que la diversitat és bona. Sempre aprendrem quatre coses noves. I en Puffy és molt graciós, no trobau? 🙂

The Book of PF

L’altre llibre que m’ha arribat aquesta setmana és el “Solar System Voyage”, del francés Serge Brunier. No és que hagi recercat i comparat molts llibres d’astronomia, però des que vaig anar a la biblitoeca del Sonnenborgh, tenia ganes de llegir-lo.

Solar System Voyage (2)

Fa un parell de dies que estic llegint un capítol cada vespre abnas de dormir. Dissabte vaig llegir el d’Europa, i ahir el de Titan. Més que res obre el llibre a l’atzar, a veure què surt.

Ho trob molt interessant. Evidentment el llibre és del 2004 i hi ha coses que no surten, però per una persona que no té ni punyetera idea d’astronomia, està beníssim. I de segona mà va sortir barato. De fet, me deman com així hi ha 14 euros en segells i només me cobraren 6 de “gastos de envio”… Els segells són molt graciosos. N’hi ha algun de l’any de la pera. 😀

I ara estic per comanar el “Internetworking With TCP/IP Volume 1: Principles Protocols, and Architecture”, de’n Douglas Comer, que en Pep Lluís ens recomanava per les classes de Telemàtica. No me’l vaig arribar a comprar mai, i mira, ara que puc, aprofitaré per repassar una mica els conceptes bàsics de xarxes.

Au idò! Això és tot per avui, que tenc ganes de llegir els meus nous llibres!

2 Responses to Llibres!

Leave a Reply

