Nidan?

Bon vespre! Ha arribat l’hora d’actualitzar! 🙂

Seré breu, perquè vull anar a jeure prest, però no vull deixar passar l’ocasió d’anunciar-vos que diumenge passat vaig realitzar l’examen per a segon Dan de Karate. Encara no sé el resultat, però estic content d’haver passat la prova. Feia estona que me volia examinar, però entre una cosa i l’altra sempre ho anava deixant per més endavant. Després dels dos intents fallits (a Menorca i Mallorca), me vaig desmotivar, i vaig decidir postposar-ho indefinidament. Supòs que me feia por suspendre una altra vegada.

Aquest estiu me varen tornar les ganes, i després de molts dubtes diumenge m’hi vaig presentar. Va ser llarguet (unes 2 hores), i vaig cometre bastantes errades (sobretot ara que mir els vídeos que feren els companys), però igualment vaig disfrutar com un nin petit. Vaig fer tot lo que vaig poder, i vaig acabar amb la sensació d’haver superat una fase més. Me sent com alliberat, i preparat per seguir endavant. Mola, eh? 😀

Supòs que d’aquí uns mesos, si no deman res, me diran alguna cosa. I mentrestant a viure i a seguir entrenant sense pressió. Potser per Nadal…

I xerrant de Nadal: ja tenc bitllet. Al final (bé, al final no ho sé segur segur) resulta que aquest hivern “Air Berlin” volarà a Mallorca, lo que només 3 dies per setmana. Pels interessats, arribaré dimecres dia 22 capvespre i partiré dimecres dia 5 dematí. Entre 6 dies vacances que me queden i quatre dissabtes extra, tenc les vacances cobertes.

En un tres i no res hi serem. 😉

Fins aviat!

PS: M’estava deixant una cosa important! Estic tornant a llegir “A Confederacy of Dunces” (“La conjura de los necios” en castellà), de John Kennedy Toole. Aquesta vegada en anglès. Lectura recomanada. Fa un parell de dies que m’acompanya durant la pausa del lunch i me tir per terra de les rialles. Boníssim. 😀

3 Responses to Nidan?

  1. Tomeu says:

    Uep Teniente Mancuso!

    Encantat de tornar a tenir notícies teves, que tens els blog totalment abandonat!

    • xesc says:

      Abandonat? Què va! Però si escric una vegada al mes! xDDD

      Però sí, tens raó que abans escrivia més. Sa veritat és que vaig bastant just de temps. Ara mateix m’estava intentant “organitzar”. Vull fer moltes coses en aquests dos mesos que queden abans de les vacances, i no sé com anirà. Haurem de fer alguns “sacrificis”. 😉

      Res, a seguir “organitzant”…

  2. mateu says:

    Avisa’ns del resultat, que segur serà positiu!

    I dic lo mateix que en Tomeu! Has d’actualitzar més el blog que sino ens perdem les aventures d’en Xesqui!

    Salutacions XD

Leave a Reply

