De compres

Avui, com que no feia bon temps per sortir a passejar amb la bici, he decidit anar a la biblioteca a estudiar japonès. Dilluns vaig anar al workshop d’estiu (després de 4 mesos sense mirar-me el llibre!), i me varen tornar les ganes d’estudiar. Va ser una passada. Varen repassar una mica de gramàtica, i llavors vengueren convidats japonesos a tocar el sanshin, un instrument de 3 cordes tradicional d’Okinawa. A pesar de que no me vaig enterar de gaire cosa, va ser una vesprada molt divertida. De fet, tornant a casa en bici varem seguir conversant (mig en japonès i mig en anglès). 😀

De compres

I de camí a la biblioteca, m’he aturat a una tenda de segona mà i he comprat un “parell” de LPs per la meva col·lecció. Cinc discos per 15 euros. No és pagat. De moment he escoltat els Dubliners i Evita, i ambdós molen. 😉

Llavors, aprofitant les rebaixes, m’he comprat un altre polo de color cyan, perquè els companys de feina no diguin que sempre duc lo mateix. Això sí, m’ha costat pena trobar la meva talla! Se veu que tothom compra com un desesperat, i només deixen les XXL o les S. :O

Res, després de dinar/sopar crec que faré un poc de migdiada (que m’està entrant son) i llavors aniré a veure Soul Kitchen, d’un dels meus directors favorits, en Fatih Akin. La peli en VO, per suposat, i amb subtítols en holandès. Me fa molta il·lusió, i m’han dit que val la pena. Ja vos contaré què tal.

Per cert, que en 3 setmanes de no res ja seré per Mallorca!

Yuhu!

Leave a Reply

