Balanç de les vacances d’estiu

Bon vespre a tots!

Avui capvespre he tornat a Delft. Una vegada la roba al seu lloc, les finestres tancades (que torna fer fred!) i el sopar dins la panxa, és hora de fer balanç. Això sí, acompanyat d’una Leffe blonde i la música de Duke Ellington.

Del viatge, res a destacar. Bé, sí. Ara que hi pens, a la terminal C69 de l’aeroport hi havia unes goteres enormes, i dins l’avió, els canals musicals 3 i 8 (Clàssica i Jazz respectivament) no funcionaven. Quan ho he demanat, m’han sortit amb bataneres, així que he escoltat el meu reproductor, però ja me sentiran. Lo que m’ha agradat del vol és veure Mallorca una mica més verda, i entre núvols. 🙂

En arribar a Delft, la sorpresa. Unes excavadores esbucant uns edificis antics devora l’estació de tren, i quan volia girar cap a casa, resulta que estan fent una nova línia de tram. Impressionant, me’n vaig de vacances 15 dies i ja me capgiren la ciutat! Lo únic que no canvia és el cel, gris. Ja torna fer fresqueta. l’estiu ha acabat. A casa, tot com sempre. Les plantes passant set (però només uns dies, segur que reviscolen), i el paper de WC que brilla per la seva absència.

Però xerrem de les vacances. Per una banda estic content, perquè he fet moltes coses que duia endarrer, però encara n’he deixades sense fer. M’hagués agradat molt anar d’excursió per les muntanyes, però com que feia massa calor, ho he deixat anar. Pel meu gust, ha plogut massa tard. El que també tenia ganes de fer és anar més a nedar. A fi de comptes només hi he anat 3 vegades, i les 3 al Port de Sóller. L’aigua està més neta que qualsevol llac de per Holanda, però deixa’t anar, tampoc era per tirar coets. Només a la platja “artificial” estava més o manco decent. L’any qui ve, Costera! 😛

El que sí que he disfrutat són les festes del poble. Enguany he anat a les de Fornalutx i les de l’Alqueria del Comte. He assistit a gairebé tots els actes. Un poc més i me faig Fornalutxenc! Exposicions, revetlla del bou, jocs infantils, esclatabutzes… I el cap de setmana passat, a s’Alqueria, venga concerts! Potser massa i tot. El diumenge no m’aguantava dret.

També he jugat molt amb les nebodes, i m’estic plantejat això de tenir infants. Quin suplici! Ho volen tot! Els amics han estat més compassius amb mi, i hem fet un parell de soparets plegats. 😀

La novetat d’enguany, emperò, ha estat la instal·lació de la darrera versió d’Ubuntu, la 9.04, a tots els ordinadors que han caigut a les meves mans: Aton (que tenc al meu piset), Tefenet (que he regalat a ma mare perquè aprengui una mica a moure el ratolí i a teclejar) i Cristall (el nou portàtil de la meva germana). A tots hi he posat els paquets educatius per a primària i preescolar, i així les nebodes se pguin entretenir i aprendre. La meva germana va ser bona de convèncer perquè deixàs el Windows Vista. Ella volia l’OpenOffice, i no l’Office 2007 que venia amb 60 dies de prova, i quan l’hi vaig dir que ho tendria en català: “au, ves fent!”. En dues hores ho tenia tot a punt. Ara només queda esperar a veure com li va. Per Nadal tendrem la resposta.

Res, vos deixaré, que ja tenc ganes de veure el primer capítol de la quarta temporada de LOST. 😉

Bona nit!

PS: per les fotos de les vacances, una mica de paciència, o contactau en Tomeu.

Leave a Reply

