Passejada pel barri

Ahir, després de sortir de la feina, me vaig preparar un bon berenar i vaig anar a fer una volta pel barri, acompanyat de dos llibres. Me vaig asseure a un banc i me vaig posar a llegir “Les Yeux jaunes des crocodriles”. Aquest llibre m’encanta. Tant que tenc na “Moll Flanders” una mica abandonada. M’agraden els clàssics, però me costa seguir l’anglès enrevessat de llavors. En canvi, el llenguatge viu del “llibre dels crocodrils” me té cautivat.

Després vaig seguir passejant a peu, amb la meva motxilleta i la càmera de fotos, i me va pegar per retratar algunes flors. Encara que no hi havia gaire llum, trob que no quedaren molt malament. Ja me direu que trobau. 😛

Pont de vespre

I avui (diumenge) m’he passat el dia en solitari. El dematí netejant la cuina a fons (a la fi tenim uns vidres transparents!). I el capvespre, després de dinar a les 15h30 i dormir 2 hores de “siesta”, he tornat sortir a passejar pel barri. Aquesta vegada pel canal que va Den Haag. És curiós la de coses que arribes a veure anant apeu. Te fixes amb molt més detalls que si vas pedalejant. Per exemple, m’ha cridat l’atenció que algunes cases tenguin un retrovisor a la finestra. O que puguis passar d’un costat del canal a l’altre per 1 cèntim! Encara me falta posar els tags, però pels impacients he penjat unes quantes fotos més de la meva volta.

Després de passar per davall una autopista (sí, per aquí hi ha carreteres per tot), he decidit tornar, però pel costat assolellat. He creuat el canal per l’autopista, i he seguit caminant fins que he arribat a un banc que havia afinat a l’anada. He tret les quelitas amb xocolata, la meva aigueta, i el llibre. I a disfrutar d’un moment de lectura enmig de la “natura”. 😀

Llegint assegut al banc

Consider que he passat un bon diumenge. Tranquil i relaxant (la veu de Diana Krall també ajuda). I a la meva bolla.

Ara a mirar “Gran Torino” i a jeure. Que demà m’espera un dia carregat d’emocions! 😉

Bona nit!

PS: per cert, els ratolins encara segueixen passejant per casa…

Leave a Reply

