Twitter updates

Uep!

Avui m’he posat al dia amb lo de Twitter! Ara ja puc enviar SMS (per 9cts des de NL i 36cts d’Europa) i actualitzar el meu status en temps real. Pot anar de perles quan estigui a l’aeroport o de vacances i vulgui compartir alguna cosa amb la resta del món! Un SMS, i el meu status a Facebook s’actualitzarà, i aquest blog (a la secció d’actualitat) també! 😀

Ja basta de fer de friki per avui. He fet una primera selecció de les fotos de Ciutadella. Comptant les de’n Tomeu i na Quica, en tenc 750 (i 22 videos). Evidentment, haurem de retallar una mica més, però ja serà demà. Ara és hora de sopar (sí, a mitjanit…) que tenc fam!

Au! Bona nit!

2 Responses to Twitter updates

  1. Tomeu says:

    Au idò, a seleccionar fotos!

    N’hi ha moltes que se poden eliminar, però jo no vaig voler llevar-ne cap i deixo que decidiu voltros quines “sobren”.

    Per cert, que jo amb les del cap de setmana previ arribo a les 880…. jajajajajaja

  2. Elsa says:

    Necesito que me ilumines… en cuanto al twitter… jajajaja!!!

Leave a Reply

