El meu primer dia lliure entre setmana

Uep!

El meu primer dia lliure entre setmana no va donar per molt. Va ser ahir, i se suposava que havia d’actualitzar el blog i penjar algunes fotos, però el món no se va fer en dos dies (ni en tres, ni en quatre…). Avui he sopat a sa feina i estic aprofitant els recursos de l’empresa per posar al dia la meva vida digital. Ja que aquí tenc una bona cadira i una bona connexió a Internet, perquè no aprofitar-ho?

Ahir no vaig fer moltes coses, però tot és començar. El dematí vaig posar dues rentadores en marxa, vaig actualitzar la meva Debian Lenny (406MB!) i vaig dinar “conforme” (=no sandvitx). El capvespre vaig comprar una eina per poder reparar el fre de darrera (sí, fa cosa d’un mes que només puc frenar amb el de davant), i després vaig anar a la biblioteca a tornar un llibre i a estudiar japonès. Llavors vaig tornar a casa per sopar, mirar el capítol 17 de LOST, i preparar-me per anar a Karate. Després d’entrenar vaig mirar un altre capítol (no, no m’estic enganxant…). Ummm… Ara que ho he posat per escrit pareix que he fet molt.

Anyway… Avui he publicat unes quantes fotos de quan vaig visitar Barcelona i Mallorca fa devers un mes. Totes amb la seva descripció. Mirant, mirant, m’he adonat que encara tenc un parell d’apunts sense publicar… Glups!

Pels amics que no saben què s’ha fet de la meva vida, un ràpid resum:

  • Fa dos mesos vaig decidir treballar a temps parcial, 4 dies a la setmana, i dedicar un dia cada 2 setmanes per projectes propis. Ahir va ser un d’ells. El primer. El reste de dies els acumul per anar de vacances. Per això la setmana qui ve aniré de festa a Ciutadella, a disfrutar dels jocs del Pla, els cavalls, el mè, la pomada…
  • La feina segueix a bon ritme. Per fi tenim un ajudant, encara que la llista de projectes no deixa d’incrementar-se. La setmana que ve, amb el Symposium i la visita a un client, serà encara més interessant que de costum.
  • Seguiré visquent a Holanda per un temps indefinit, fins que me senti preparat per partir “enfora”.

Ummm… Ara mateix no sé m’acut res més. Potser és hora d’anar a cap a casa.

Leave a Reply

