Tornant a la rutina

Tornar a la rutina de cada dia després de dues setmanes de vacances no és fàcil, i manco quan t’ho has passat tan bé.

Dimecres, el dia que vaig tornar, no vaig voler ni mirar el correu, ja me va bastar rehabituar-me a la meva habitació i ordenar papers. No vaig veure ningú. Dijous vaig anar prest a la feina (8h30) pel que pogués ésser, i me’l vaig passar posant-me al dia de tots els temes pendents. Vaig acabar amb un mal de cap… Sort que el vespre vaig quedar amb un amic que està refent casa seva i varem xerrar una estona. Llavors anàrem a veure-la. Ha llevat totes les parets. Quin canvi!

Divendres ja va anar millor. A migdia vaig ajudar l’amic a carregar escombres durant una horeta (el meu lunch tijd) i me vaig sentir molt bé. Una mica de feina física i la satisfacció d’ajudar me varen donar forces per seguir endavant. El capvespre, en acabar, vaig anar a fer dues compres, i llavors a Karate. Ens han renovat el dojo! Les dutxes i l’entrada del gimnàs són completament nous. Tot ben enrajolat. N’estic la mar de content. Vaig entrenar amb ganes, i després, amb alguns companys, vérem una peli d’arts marcials (“Fearless” de Jet Li). Un d’ells té una col·lecció impressionat de DVDs, tots originals, i amb un munt de boxes. Els 8 DVD d’Alien, Matrix al complet (9DVDs), Lord of the Rings (12DVDs), i així una muntanya més. I pensar que jo només tenc en Gladiator… :O

Avui me l’he passat netejant la casa, i quan he anat al mercat m’he trobat un parell d’amics, i ja hem començat a fer plans per avui vespre. Se podria dir que ja torn estar “adaptat” a Delft. Me pensava que seria més dur. Lo que me queda ara és penjar fotos, acabar l entrada del viatge a Marsella, escriure als amics… però com que defora plou, pareix el dia perfecte per posar-s’hi. Mem si me’n surt! 😉

PS: vos promet que no sabia que hagués escrit una entrada amb el mateix títol. Se veu que tornar deprimit de vacances és recurrent. Ara ja estic cansat d’estar davant l’ordinador. Lo més important està fet. És hora de llegir una mica. 😛

One Response to Tornant a la rutina

  1. Tomeu says:

    Ja hi tornam a ser!

    Que sàpigues que aquest estiu sa Costera no serà el mateix sense tu :_(

Leave a Reply

