Retorn a Barcelona

Normalment, quan vaig de viatge, o bé ho faig per anar cap a casa (a Mallorca), o bé per descobrir món (gent nova, altres cultures, paisatges). Aquesta vegada, en canvi, ho faig per retrobar-me amb el passat. Retrobar amics, carrers, edificis…

– Avui torn a Barcelona!

Per què? Principalment per visitar alguns amics, i per veure com han canviat alguns llocs per on vaig passar els meus dos anys i pico d’estudiant de Telecos. Vull visitar el Campus Nord, L’Hospi, la Filmoteca, el parc Güell, la Sagrada Familia, les Rambles, Gràcia…

Respecte als amics, alguns fa relativament poc que no els he vist, potser dos anys (de quan estudiava a la universitat), però alguns fa més “estona” (aproximadament 13 anys). Els vaig conèixer en 1995, durant un viatge d’estudis a França, a Brétigny (prop de Paris). Va ser una de les millors experiències de la meva vida, la meva primera gran aventura, i en guard un molt bon record. De fet, vaig començar a escriure un relat sobre el mes que vaig passar a França amb ells. Està inacabat, i no sé per on para, però algun dia el trobaré i l’acabaré. (Sí, ho sé, la meva llista de coses per fer augmenta sense fre…)

Un any després, la meitat varem repetir viatge, aquesta vegada a Longwy, i llavors varem seguir escrivint-nos cartes. En aquella època, fa 10 anys, no existia Internet ni el correu electrònic. Poc a poc varem perdre el contacte. Varem començar la universitat, i teníem altres maldecaps. Fins i tot quan vaig estudiar a la UPC, i estava aprop, no se me va acudir contactar-los. Bé, no tenia cap telefon mòbil ni cap adreça de correu electrònic. Fa poc la situació ha canviat.

No sóc cap fan del Facebook, però una de les coses bones que té és la facilitat per retrobar amics. Almanco a mi m’ha servit per organitzar una “quedada” amb aquests amics. No hi serem tots, però els qui serem ens ho passarem molt bé. Segur. En tot cas jo en tenc moltes ganes. 😉

Pels catalans: Ja me queda poc per agafar l’avió. Fer la maleta, dinar, i llestos. Aquesta vegada aniré a l’aeroport 2 hores abans. Vos ho promet!

Pels sollerics: Si no hi ha res de nou, arribaré dimarts dia 5 de maig. Preparau l’agenda de sopars i dinars! Torn tenir gana! 😀

I pels impacients: fotos de Marsella! Al relat escrit encara li queden un parell (mallorquí) d’hores de feina. M’ho estic currant en francès, i m’agradaria corregir-lo abans de publicar res. Una cosa és xerrar-lo i l’altra escriure! O sigui que, paciència… 🙂

Una forta abraçada a tots i fins aviat!

PS: Delftians, see you back on 13th May!

One Response to Retorn a Barcelona

  1. eugènia says:

    M’ha fet molta il·lusió tornar-te a veure…i gràcies a tu he pogut veure la resta de gent de França… feia més de 15 anys!!!
    Ja deus estar per Soller… que vagi bé el Firó! Petonets

Leave a Reply

