Obres, primavera i altres herbes

Bones!

Ja va essent hora d’actualitzar el diari. Durant les darreres setmanes han passat moltes coses, però, com sempre, no he tengut temps d’escriure. Els que seguiu el meu Twitter, estareu enterats d’algunes novetats, encara que darrerament el fil RSS no s’actualitza com toca. La veritat és que no sé per on començar. Aniré pegant bots cronològics, i potser me deixaré alguna cosa. Per si un cas, pegau una ullada a les fotos que he penjat a Flickr.

Obres al carrer

Des del mes de novembre ens estan molestant amb les obres al carrer de Vrijenbanselaan. A la fi pareix que han acabat, i tot ha costat 450.000 euros. Trob que és molt per lo que han fet. És veritat que han asfaltat tot el carrer i colindants, que han refet les voreres, que ens han canviat l’aparcament de bicis i que han pintat tot de nou, però IMHO, crec que no era tan necessari. De fet, l’unic canvi que han fet és prohibir l’entrada de cotxes a la carretera des dels carrerons, posant una mica de terra i uns pilons. Per jo s’ho haguessin pogut estalviar. De totes formes, lo que està fet està fet, i no ha quedat tan malament. Ja paresc major, sempre queixant-me… 😛

Midvastenloop

El passat 21 de març vaig anar fins a Oldenzaal, gairebé a la frontera amb Alemanya, a caminar 40km per recaudar fons per a dos projectes. Me va costar aconseguir sponsors, perquè no m’agrada anar demanant doblers a la gent (no saps mai quina reacció tendran), però el darrer dia vaig enviar un missatge de spam als companys de feina, i vaig aconseguir una quantitat considerable. I lo més important, moltes mostres de suport. La caminada va resultar una gran experiència, fins i tot millor que l’any passat, perquè enguany fa fer un dia esplèndid. Després varem dormir tots a casa del Fr. Ben, amb sopar i partida de cartes incloses. I el sendemà, les cames fresques com una rosa. 😉

My Bestard did it again!

Arriba la primavera!

Encara que pareixi mentida, comença a fer calor! No és Mallorca ni Marsella, però avui he pogut tornat a casa sense jaqueta (a peu perquè ahir vaig foradar) i no feia ens de vent. Sempre que puc, vaig a fer voltes amb la bici pel Delftse Hout. A la foto de l’enllaç encara feia fred, i un dels llacs estava gelat, però fa una parell de setmanes que varen sortir les primeres flors. Ahir va ser especialment divertit. Varem anar per les dunes, de Scheveningen a Wassenaar. Hi havia boira per la costa, però ens varem trobar una gentada que disfrutava del dilluns de Pasqua. Lo que més me va agradar és que hi havia pujades i baixades, i amb la boira podies imaginar muntanyes de fons. Sí, “de ilusión también se vive”. I en sortir de les dunes, sol! 😀

Spring is coming II

EHBO cursus

Feia anys que tenia ganes de fer un curset de primers auxilis (Eerste Hulp bij Ongelukken en holandès) i en veure que a sa feina n’organitzaven un, no m’ho vaig pensar dues vegades i me vaig apuntar. M’ha costat una mica seguir la teoria degut a l’idioma, però me vaig defensant. El llibre està ple d’il·lustracions, i els companys m’han explicat les quatre coses que no entenia. De fet, he après un munt de paraules noves. Hem practicat reanimacions, com embenar ferides, com traslladar ferits… Dissabte qui ve tenim l’examen, i si aprovam ens donaran un diploma oficial. Me convé estudiar, que hi haurà preguntes, i encara tenc alguns dubtes. Esper que no sigui molt complicat. Bé, de fet, lo difícil és poder reaccionar quan hi hagi un accident de veres. No sé si en seré capaç.

80%

Una altra novetat és que a partir del mes d’abril treballaré a temps parcial. 32 hores enlloc de les 40 de jornada completa. La idea és agafar un dia lliure cada dues setmanes per als meus projectes friki, i l’altre dia afegir-lo a les vacances. Així podré estar més estona per Mallorca i viatjar arreu. Lo que més m’ha impressionat és que ningú ha posat pegues. Per aquí se considera normal treballar quatre dies per setmana. Els quatre doblers que perds (encara he de veure com queda reduït el salari), queden compensats per la llibertat que guanyes. Ja veurem com va.

Marsella

El meu viatge per Marsella se mereix un article (com a mínim!) per ell tot sol. Vaig quedar gratament sorprès per aquesta ciutat a vorera de mar. Me va encantar!

Hi vaig anar principalment pe visitar un amic de Sóller, sense planificar res més que el viatge en avió. Vaig preparar la maleta el mateix divendres, i vaig partir a l’aventura. Potser és la falta d’expectatives lo que m’ha fet enamorar-me. O potser és el mar, les muntanyes, l’aire. El mediterrani. 😀

Ja he pujat una selecció de fotos (165!). Només me falta posar títols, descripcions, i aquestes coses. I contar les meves aventures pel Sud de la gran France. Promet publicar-ho la setmana qui ve! 😉

Ara, a dormir!

4 Responses to Obres, primavera i altres herbes

  1. Tomeu says:

    Ja mos podem fer mal per sa Costera que ens curaràs! Ara seràs el portador oficial de la farmaciola, no? 😉

  2. Xesc says:

    Clar que sí! Lo únic és que part del protocol és cridar al 112, i com que per allà no hi ha cobertura… Demanaré al profe que hem de fer si no podem avisar l’ambulància. 🙂

  3. antònia maria says:

    Enhorabona per la teva reducció de jornada! te puc assegurar que més d’un estarà encantat de que estiguis per Mallorca més estona 😉

    Se me fa estrany parlar a algu que gairebé no conec, però en els darrers mesos m’han parlat tant de tu que és com si te conegués de tota la vida!! Fins aviat!

  4. xesc says:

    Gràcies per llegir-me, i no te preocupis, esper conèixer-mos més aquestes festes. Pensa que tenim una “raclette” pendent! :D~

Leave a Reply

