3 jaren in Nederland

Pareix mentida que ja faci 3 anys que sóc per Holanda. Qui ho diria… Encara record el primer dia que vaig arribar a Delft, tot il·lusionat. Pensava que només estaria 6 mesets i després cap a casa, però no. El projecte se me va allargar, i vaig haver de cercar un nou lloc per viure. I després, quan ja tenia habitació, vaig decidir provar sort i cercar una feina. I la vaig trobar.

I des de llavors he canviat altre cop de casa, però encara seguesc treballant allà mateix. Ara ja fa poc més de dos anys. I ara? Què fer?

Sa veritat és que no ho sé. De moment, així com està el mercat laboral per Espanya, seguiré per aquí, on cada dia cercam gent. L’ambient és agradable, i cada dia més sent més integrat en la cultura holandesa. Puc mantenir converses, tenc amics de totes les nacionalitats, tenc una habitació confortable (i amb calefacció!). He agafat rutines: aprenc Japonès, entren Karate dos pics per setmana, vaig al cinema de tant en tant… No me puc queixar, però enyor les muntanyes i les meves nebodes. M’agradaria tant poder jugar amb elles cada cap de setmana! Sé que elles també m’enyoren. 🙂

I de vegades acab dels nervis amb sa feina. Avui, per exemple, és un d’aquells dies que només fris d’arribar a casa (encara estic assegut al meu escriptori) i tirar-me damunt el llit. No és que hagi treballat fins ara. A les 17h he aturat per anar al típic “borrel”, i ara aprofit d’escriure abans d’anar a entrenar Karate, a les 19h30. El que passa és que els de TOMTOM ens posen les coses difícils, i no pots, com a empresa, comprar 50 mapes a la vegada. No, has de crear 50 comptes, i no pots pagar amb la mateixa targeta de crèdit més de 3 mapes. Llavors has d’esperar 48 hores. Estic cremadíssim!!! 😦

Però bé, ara és hora de desfogar-me un poc. Tenc ganes de completar el kata Unsu, que estic entrenant des de fa unes setmanes, cada dia un trocet.

Au, fins aviat!

One Response to 3 jaren in Nederland

  1. […] the same, and I write an “anniversary post”. Things haven’t changed much since last year or even the end of 2008! Like I said, I feel too attached to my routines, and I’m hardly […]

Leave a Reply

