Tornada accidentada

Després de passar una de les millors vacances de Nadal des que estic per Holanda, m’ha tocat tornar. A Mallorca m’ho he passat molt bé. Només m’ha faltat quedar amb alguns amics i estudiar Japonès (sí, soc un utòpic), però he complit la resta d’objectius. El que no ha anat tan bé és el viatge de tornada.

Per començar, vaig arribar justet a l’aeroport. El vol sortia a les 14h55 i vaig arribar a les 14h15, just abans que tancassin la facturació de maletes. Al final, emperò, vaig haver d’esperar. Estar dret dins el túnel abans d’embarcar, amb la calefacció a tope, se me va fer llarguíssim. Me vaig llevar sa jaqueta, però així i tot ens moríem de calor.

A dins l’avió, tot bé. No vaig menjar res perquè estava ple a rebentar del dinar amb la família. Me vaig dedicar a escoltar música clàssica amb els meus auriculars. No està malament això de poder escoltar música dins l’avió. Si no ets massa exigent, hi ha uns quants canals per triar. En acabar la son, vaig beure un cafetet. No en demaneu, ni amb sucre se podia beure.

A l’aeroport de Düsseldorf, a esperar maletes. I llavors, cap a l’estació de tren amb el SkyRail, un mini tren aeri. Allà vaig comprar un bitllet de tren cap a Delft, que amb tots els descomptes possibles me va sortir per 36 euros. I aquí comença la gran odissea. Neu a les vies, i un fred que pela. El primer tren cap a Duisburg partia a les 18h52. Després havia d’esperar fins a les 19h53 per agafar l’ICE 104 cap a Utrecht, que en teoria havia d’arribar a les 21h28. Dic en teoria, perquè el tren va arribar amb 10 minuts de retard, i per més inri, després va tenir avaria i varem haver de canviar de tren a Wesel. Total, més de mitja hora de retard, que no és molt, pero quan tens ganes d’arribar a casa se fa interminable. El que més greu me va saber és no poder estar tranquil, vigilant a quina estació me trobava, quin vagó havia d’agafar i demés. Una de les coses bones és que a Duisburg vaig descobrir una sala d’espera amb calefacció, just a l’andana, amb gent normal a dins.

A les 22h18 agafava el tren cap a Rotterdam, que al darrer minut va canviar de la via 8 a la 7. Ja res m’extranya. I a les 23h17, arribada a Delft. Només me quedava caminar 20 minutets fins a casa. A Delft no vaig trobar neu, però els canals estaven mig gelats.

Sí, ja sé que estic una mica negatiu, però es que ahir a les 10h, mentre llegia el correu de sa feina, varem haver d’evacuar l’edifici per el simulacre d’incendi anual. Jo ni sabia que fos un simulacre. Estava tot convençut que me quedava sense feina. I xerrant de feina, la darrera desgràcia. El nostre suposat nou company ha refusat l’oferta. Se veu que les condicions laborals no li han agradat. Au idò, un any més tots sols. Crec que jo també emigraré aviat… 😦

Au!

PS: ja falta poc pels 200. 🙂

One Response to Tornada accidentada

  1. Marga says:

    ei Xesc, si te serveix de consol jo avui tambe he tengut un simulacre d’incendi. hem hagut de sortir amb es coet en es cul… 🙂
    Venga ànim. Besos.

Leave a Reply

