Nevant a finals de novembre

Crec que avui “toca” escriure al diari. La veritat és que estic una mica cansat. De fet, crec que he agafat fred. I no m’extranya, Divendres va fer una ruixada de neu/calabruix. Dissabte varem trobar neu a la carretera mentre anàvem cap a Evoswitch. I avui ha nevat tot lo dia.

Snow through the window (2)

He aprofitat per estar a casa i llegir tots els missatges pendents que tenia. Ara, encara que pareixi increïble, estic al dia dels blogs que segueixo, del correu, i de les fotos penjades a Flickr. La setmana passada fins i tot vaig actualitzar el meu Facebook! Cada vegada que hi entr me trob dos o tres amics nous. Pareix que tothom s’hi enganxa. Estic content perquè al final vaig descobrir que puc actualitzar els “status update” amb el meu compte de Twitter. I amb la TwitterBar en un tres i no res tenc els meus fans informats de les meves aventures i desventures. Pels qui no s’han enterat, tot lo que surt a la capseta de Actualitat ve del Twitter, Llegint del set Llibres de Flickr, i Escoltant del meu perfil Last.fm. Si veis que no s’actualitza, és que estic escoltant la meva radieta. 😉

Samsung YP-U3J (USB)

Encara no he aconseguit aficar-hi música en MP3 o OGG, però de moment la ràdio ja me basta. Solc escoltar Arrow Jazz FM. No hi ha cap cançó que me desagradi. Posen Jazz, Folk, Blues… Mola! 🙂

Us deix amb una foto que perseguia de feia estona. Fa unes setmanes, anant a sa feina, vaig veure un nou graffiti a la zona dels graffiteros. El vaig trobar si més no curiós. No sé si lo de “la mida importa” es refereix al dibuix en sí o a altres coses. Llàstima que la foto no hagi quedat gaire bé. En directe impacta més:

Size Does Matter

Fins la setmana qui ve!

Leave a Reply

