Shopping

Avui he tornat fer una mica de “gasto”. Els darrers caps de setmana he fet dissabte, he dormit més del compte (bé, això ho faig cada dissabte), he comprat verdures al mercat, i fins i tot he anat a treballar. Avui tocava anar de compres. De compres i a la perruqueria, que el meu cap ja pareixia un “champiñón”, o com la perruquera m’ha dit, un “bloempot” (un ram de flors). Res, que ja torn tenir una pinta més o manco acceptable. Encara no puc dir res, però m’he de preparar per un aconteixement (*). 😉

Després de tallar-me els cabells he anat al centre, primer a la biblioteca, a cercar un nou llibre i fullejar una mica. He agafat un parell de “panfletos”, per informar-me del RSI (començ a tenir mal d’esquena, suposadament per seure malament) i altres coses. El llibre que volia agafar, “Alice in Wonderland”, no hi era. Tenc la sospita que tots els llibres interessants estan reservats, i no arriben mai a les estanteries. Així les coses, m’hauré de posar a reservar llibres, jo també. 😦

Després de la biblioteca m’he enfrontat amb una de les meves pors: comprar roba. Al final he optat per lo de “más vale malo conocido que bueno por conocer”, i he entrat al C&A. Me comprat uns texans i un jersei amb caputxa de cotó, que encara no fa fred per posar-se els de llana. Les sabates hauran d’esperar. Les que vaig comprar l’any passat ja estan en un estat “deplorable”, i fa mal caminar, però en vull triar unes de bona qualitat (potser unes Camper?). Avui ja no me quedava més temps. Sort que tenc les fantàstiques botes Bestard per anar tirant. Quan plou van de meravella, i quan estic a sa feina me les llev i vaig amb els calcetins. És l’avantatge de tenir moqueta a l’oficina. 😉

La compra estrella, emperò, ha estat un reproductor MP3. iPod? No, pus mai més. He entrat a la tenda d’electrònica de casualitat, just per mirar, i he vist un gadget la mar d’interessant, un reproductor Samsung YP-U3J ZB que reprodueix MP3, WMA, ASF i OGG! Crec que era l’únic que reproduia fitxers Ogg Vorbis, i això s’ha de premiar. A més, té radio FM amb RDS. Del RDS m’en toc el nas, però la radieta pot resultar molt útil per quan no saps que escoltar. Capacitat? Bé, només té 1GB de memòria, però a mi ja me val. Una vegada vist el preu, no m’he pogut resistir. Rebaixat de quasi 40, no arribava als 15 euros! Ara mateix l’estic carregant via el port USB del meu mini-notebook. Esperem que hi pugui aficar música des del meu GNU/Linux, car segons els requeriments necessit Windows XP…

En fin, més tard penjaré algunes fotos del meu nou trasto, i contaré que tal l’experiència. Ara mateix no podia estar de contar-vos la notícia. 😀

(*) No, no és lo que vos pensau. 😛

PS: cercant un enllaç amb fotos de l’aparell, he trobat com transferir fitxers sense Windows Media Player 10.
PS2: un detall, la capsa posa “Made in Slovakia” enlloc del clàssic “Made in China”. Producte europeu? 🙂

2 Responses to Shopping

  1. TORRENTE says:

    What are you waiting? and.. * What are we thinking?

  2. Tomeu says:

    “Alice in Wonderland”? Quines coses que vols llegir, no sé qui t’ho deu recomanar 😉

    Per cert, molta sort amb l’aconteixement!!!!

Leave a Reply

