Sa darrera nedada

Qui m’ho diria, que avui acabaria nedant a Scheveningen? Idò sí. Després de la reunió sectària, amb un sol que xapava roques, he decidit pegar una sota. He anat corrensos (vull dir amb bici) a casa, he agafat les quatre coses imprescindibles (aigua, menjar, un llibre, tovallola i cremeta per la meva delicada pell), i he reclutat un company de pis (cosa inaudita). També he intentat reparar el fre de darrera (per segona vegada), però ho he deixat per impossible. Amb el de davant anam sobrats. 😉

Au, cap a sa platja! El compi m’ha ensenyat un camí amb manco tràfic per anar a Scheveningen. Mola. És la primera vegada que feim una activitat social fora de casa. Els qui han vengut per casa ja saben que visc amb uns fantasmes. Les portes i finestres s’obren i tanquen, però no veus ningú. N’Erik-Jan és diferent, sempre me’l trob per dins sa cuina. Per berenar i per sopar. Els altres dos s’amaguen més. Res, que estic content de fer una mica de vida social amb els del pis, encara que sigui només amb un.

La platja estava, com és de suposar, a rebentar de gent. Hem triat un lloc amb musiqueta que venia d’un garito al fons. He aprofitat per fer uns “largos”, mentre ell prenia el sol. L’aigua? Verda amb plomes de gavina. N’hi ha una plaga. Se passegen per damunt s’arena esperant que tiris menjar. O sobrevolen sa zona. Tot i això, he nedat. Almanco no he notat l’arena viscosa, com em va passar a un llac l’any passat. Ecss. Me fa oi just de pensar-hi.

Casualitats

Després, he sortit i hem xerrat una estona. Entre altres coses, hem discutit sobre els nostres futurs viatges. Li he dit que me feia ganes anar pels Balcans algun dia (algú s’anima?), i que per Sóller hi ha bosnis He anomenat alguns noms. Goran, Vedran, Lana… M’ha demanat si coneixia una tal Lana de Mallorca. I moltes no n’hi ha. I que està per Barcelona. Uep. I que estudia Psicologia. Bingo! Resulta que va estar a casa seva a BCN, amb el rotllo de hospitality club. Tu allotges a gent, i després pots anar a casa d’altra gent, rotllo amiguete. Crec que val la pena mirar-s’ho. Sempre disfrutes més dels viatges. Res, tornant a lo que contava, que el meu company de pis holandès, sense que jo li hagi dit res, va a casa d’una sollerica que conec a BCN. Mira que hi ha holandesos, i mira que hi ha pisos a Barcelona. I justament havien de coincidir. De cada vegada crec més en la teoria dels 6 graus de separació. Quines coses. El món és petit, eh? 😀

Calma

Després m’he posat a llegir. “La pluie d’eté”, de Marguerite Duras. És una mica extrany, però interessant. Quan m’he cansat de llegir (més que res m’estava cremant s’esquena), he pegat una altra sota i he anat caminant per damunt s’arena, gaudint del moment i observant sa gent. Grans, petits, joves, jugant amb les raquetes, a pilota, surfejant, bevent vi rosé fresquet, escoltant musca, jugant amb el ca… M’he aturat en arribar als bunkers. Un record de la SGM, supòs. He decidit tornar, abans de que se me faci tard, com sempre. Al boulevard, un helicòpter sobrevolava la mar, on unes llanxes feien “no sé què”. Tothom mirava, absort. Al boulevard, una exposició de cotxes de rallye, mig fets pols. No hi ha fotos perquè l’he deixada a casa, juntament amb sa cartera. Aigua i càmera de fotos? “Nunca mais”.

I res, així ha acabat el meu (darrer?) dia de platja. Ara, fins l’any que ve! 😉

2 Responses to Sa darrera nedada

  1. xesc says:

    Impressionant! Estic meravellat del meu propi estil literari. Com és que darrerament no escric coses tan divertides? Serà perquè faig més microblogging? Ummm… Ho haurem de millorar.

  2. korrey says:

    XD
    Si fas coses divertides i escrius, ixen coses divertides, si te compres un ordenador, t’encarinyes en ell i ho contes… no tant ;D
    No, fora conyes, això va a èpoques, segur que queden moltes bones coses per contar!

Leave a Reply

