Tornant a la rutina

Com cada any, després de les vacances arriba la rutina del dia a dia. Ahir vespre vaig tornar a Delft, i me vaig trobar la típica pluja i cel ennigulat. Una mica depriment, sí. També me vaig sentir una mica extrany. Ja fa més de dos anys i mig que sóc per terres holandeses. Potser és hora de cercar un altre lloc per viure. Començ a estar cansat d’Holanda. Ja he vist prou vaques i “prados verdes”. Me manquen muntanyes. Tot i això, encara me queden coses per aprendre a sa feina. Supòs que me quedaré un anyet més. Ja vos informaré quan sigui el moment. Si algú té ganes de venir a visitar-me, que aprofiti enguany. 😉

El vol no va tenir cap incident desastrós. L’avió se va enlairar i aterrar sense que s’incendiàs cap motor. Lo que me va sorprendre és que en arriabr a casa i llegir el correu, me vaig enterar de que estava programada una vaga de pilots de Transavia. I jo sense saber res. Sort (o no) que la varen suspendre a darrera hora. No obstant, a dins l’avió vaig tenir el primer contacte amb la realitat. La gent xerrava en holandès. Glups. Ja no hi pensava. M’hauré de readaptar. S’ha acabat això de xerrar en mallorquí (i que t’entenguin). I en sortir de la terminal, fresqueta. S’ha acabat això d’anar amb les albarques i calçons curts.

Avui m’he agafat el dia lliure. Entre altres coses, per anar de compres, reparar la meva bici, i apuntar-me a Karate altre cop. Necessit fer esport, JA! També mhe apuntat a un curset de japonès. Ja vos contaré que tal.

Demà tornarem a la feina. Prestet, a veure que m’hi espera. Bufff, quina por!

2 Responses to Tornant a la rutina

  1. Tomeu says:

    Molts ànims!

    Per molt que egoïstament volguem que tornis a Mallorca, pensa que sempre hi seràs a temps. No et quedis amb ganes de res i disfruta de la “llibertat” que tens en aquests moments.

  2. TORRENTE says:

    ei Xesc!! Força i salut.

    Sempre, despres d’un temps fent lo mateix, arriben els pensaments de canviar. Les persones amb cul inquiet necessiten de noves emocions,…. adrenalina. Estic d’acord amb en Tolo,…. per tornar a Mallorca sempre hi seràs a temps.
    Si et serveix de consol, en el meu cas, estic fent aquest tipus de reflexions continuament; no m’agrada la rutina.

Leave a Reply

