Escandinavia

I’m so excited! In two weeks I’m flying to Sweden, to start a 15 days crazy trip around Nord Europe. Today I wnet to the library and borrowed a guide about Norway, and I just planned our trip on Google Maps. I guess there is some way to save the search, but I cannot find it…

More about the trip soon! 😀

One Response to Escandinavia

  1. guillem says:

    Eh! El meu destí preferit, i això que encara no hi he estat mai X’-D

    Mira si fas fotos i les comparteixes, eh? I qualsevol consell pràctic serà benvingut també 😉

    No sé si t’ho vaig dir, però he canviat de feina, ara estic a Grid Systems i cada cert temps toca viatjar a qualque part d’Europa per feina (Ginebra, Bonn…) És agradable però no feim feina amb ningú d’Escandinàvia, per ara, que jo sàpiga. Si hi vull anar m’ho hauré de montar pel meu compte O:-)

    Fas comptes passar per Gothenburg, Suècia? Jo darrerament li he agafat molt el gust al Metal escandinau i per allà hi ha molta cosa bona… just ara m’agafes escoltant In Flames que si no vaig errat són d’allà.

Leave a Reply

