Menta

Avui he afegit una nova planta a sa meva col·lecció: menta. He comprat una planteta al C1000, i llavors l’he trasplantada a un test més gran, perquè creixi ample. Ja he tastat unes fulles que li han caigut amb el tè. Molt refrescant. I demà provaré de fer una truita.

Estic pensant d’afegir herbes culinàries al meu jardinet casolà. Una per setmana, més o manco. M’encanta veure com creixen! He tornat a sembrar julivert, que és lo que més me fa falta. I el basilicum ja fa una bona oloreta. 😉

Au, bona nit!

PD: pels qui no l’hagueu vista, vos recoman Juno. A mi m’ha agradat molt. Sobretot el seu personatge.

One Response to Menta

  1. Mateu says:

    No se si ha Delft el julivert creix tant bé com a Barna!!!

    😛

Leave a Reply

