Bon Nadal per tothom!

El dia ha arribat. Demà, si tot va bé, vol cap a Mallorca. No m’ho pensava mai, però m’ha donat temps per acabar totes ses “feinetes”que tenia pendents. Assegurances, declaracions, regalets, documentar projectes, sopar amb els companys de pis, penjar algunes fotos, enviar postaletes, decorar l’habitació, comprar la famosa estanteria Kilby i, finalment, actualitzar es diari.

Les darreres setmanes han estat una mica estressants, però n’estic ben content del resultat. Al final m’han sobrat hores, i he traspassat 3 dies de vacances a l’any qui ve (cobrar-les no val la pena). L’any que ve tenc pensat viatjar més, i fer algun curset. Bueno, ja posats, també hauria de fer una mica d’esport, ja que darrerament tothom me fa abús per sa meva panxa cervessera. 😦

I wish a Happy Christmas to all my friends around the world! See you next year! Enjoy and help your fellows!

Ah, avui hem celebrat el dinar de Nadal, amb villancicos i regalet de TOPdesk. Sabeu el que m’han regalat? Una torradora de pa personalitzada amb la marca de l’empresa! Lo que me faltava! Ara quan bereni veuré les meves torrades amb TOPdesk escrit. A l’instant veuré TOPdesk fins i tot dins sa sopa. En fin…

Tornaré dia 1 de gener a terres baixes. Amb energia renovada per emprendre nous projectes.

For my english speaking friends:

I’ll come back on January the first, so be prepared!

Au, bona nit i (pels sollerics) fins demà! 😉

PD: blog tancat per vacances fins l’any 2008. És a dir, lo típic, una o dues setmanes.

One Response to Bon Nadal per tothom!

  1. Cris says:

    Hola!
    Pasa unas buenas fiestas, un besazo muy gordo Xesc ^^

Leave a Reply

