Ik ben verzekerd!

Avui he anat a recollir el correu a Oudraadtweg, la meva ex-casa, i mira per on, he trobat els papers de l’assegurança! Resulta que estic assegurat des del 22 de juny, però se varen perdre els papers pel camí i no m’havien dit res. De fet, ni tan sols he mirat què m’han cobrat. Ja ho mirarem en un altre moment. Sa qüestió és que ja no sóc un il·legal! Tenc les dues assegurances obligatòries: la de danys a tercers i la del metge. 😉

Update: el títol estava malament: “ik ben verzorgd” significa que cuiden de mi, no que estigui assegurat. Ara crec que ja és correcte.

4 Responses to Ik ben verzekerd!

  1. korrey says:

    Com que assegurança de danys a tercers??? Per si xafes a algú en la bici? No ho entenc, ‘estos vikingos están locos’ 😀

  2. xesc says:

    Pozi, estan locos. Necessites l’assegurança per si atropelles una anciana, la teva bici ratlla un cotxe o per si provoques un cataclisme. En el meu cas fins a 1 milió d’euros. Sort que aquesta surt barata. Amb 20 o 30 euros l’any te salves. La del metge, amb oferta, surt per uns 90 al mes. Amb lo bé que estam a Espanya i encara mos queixam. 😛

  3. guillem says:

    La de danys a tercers mola MOLT X’-DDD

    La mèdica… bé, jo a l’estat espanyol en tenc una que me surt més cara, i si ho sumam a la seguretat social jo crec que estic pagant més del triple que tu O:-)

  4. korrey says:

    Aleshores pots anar atropellant ancianetes per ahí sense problemes… MOLA XD

Leave a Reply

