Ik heb meubels

Poc a poc vaig millorant la meva situació. A principis de setmana connexió a sa xarxa, i demà, si tot va bé, mobles!

Fa unes dues setmanes que, des del meu matalàs tirat pen terra, vaig pensant quins serien els mobles ideals per l’habitació. Necessit un armari, un llit, una calaixera i, perquè no, un sofà on poder seure i mirar pelis còmodament. Per una vegada que tenc lloc, vull viure ample! Així que, armat de cinta mètrica i el catàleg d’IKEA, m’he passat es temps decidint que si Aneboda o si Malm, que si llit de 90 o de 140 (per si venen amics), que si aquest sofà quedaria millor però és massa gros…

En fin, que avui ja n’estava cansat i he tirat sa casa per sa finestra. He arreplegat tots els mobles que me feien il·lusió dins caixes i, així com he pogut les he carregat al “carrito”. Buff… el meu pare estaria content, perquè amb lo que pesen algunes caixes, segur que és fusta massissa. Per cert, l’IKEA estava ple de gent. Se veu que al gent no sap què ha de fer els diumenges i va a comprar. Estava estibat, ple de nins corrensos i tocant coses. N’Esperança s’ho hagués passat pipa. 😉

Pel camí també he agafat algunes elements imprescindibles per sa cuina. Plats, coberts, tallador de formatge (sí, aquí això és imprescindible). Demà podré escampar sa mantequilla amb un ganivet conforme. Mola! Tot això ha sortit baratet. Com que el disseny m’agradava, perquè pagar més car? Els plats Motto molen. I el set de coberts, bueno, si no van bé ja en comprarem d’altres. Lo important és que ja tenc tots els elements per cuinar, i puc convidar 3 amics perfectament.

Tornant a les caixes i el “carrito”, sort que algunes persones s’han apiadat de mi. En arribar a caixa he descobert que de la manera que he col·locat les caixes (per major estabilitat), no passava. Total, venga a desfer i recompondre sa compra. I per arribar al servei de transport, una altra odissea fent malabarismes amb la bossa, el matalàs, i el carretó carregat fins alt. N’he passat un fum. Al final, dues al·lotes ben maques m’han ajudat a deixar-ho dins l’oficina de Sneltransport. En total 8 caixes, més l’armari que va per separat. Al darrer moment m’he tirat de sa moto i he decidit comprar un armari personalitzat. Veurem què tal. Tot ha d’arribar demà entre les 10 i les 15h. Ara mateix encara no sé com ho faré per estar a sa feina i a casa esperant al mateix temps, però bé, qua abans arribi tot millor. Tenc unes ganes de muntar mobles… 😀

I ara us he de deixar, que m’estic viciant al Day of the Tentacle amb l’ScummVM per celebrar-ho. 😉

Nota: en tenir-ho tot llest penjaré algunes fotos.

Room in Chaos

Update! Thanks to Gon, I’ll put a picture to illustrate the current caos on my room. Later, perhaps I’ll post a photo of every assembled piece of furniture. Right now, I’m sitting on a wonderful puff I’ve just built. Cool! 😉

3 Responses to Ik heb meubels

  1. guillem says:

    Això de triar mobles és un vici, quan tens lloc i arribes a omplir-lo amb coses útils la sensació és genial X’-D

    El DotT jo me’l vaig acabar en un cap de setmana després de descubrir l’ScummVM. Però clar, és que ja havia jugat abans O:-)

    De totes formes hi ha MOLTS de jocs que van bé amb l’ScummVM, i diria que el 90% són bonissims, i la resta bons. Un altre vici!

  2. gon says:

    DOTT rules.

    Sort amb els mobles, la necessitaràs 🙂

  3. xesc says:

    Gràcies gon! Després de muntar el poef, i mirant al meu voltant, crec que tens raó. Ho agafarem amb paciència. Un moble cada dia. 🙂

    I si, els jocs de ScummVM molen. És com tornar a la infància!

Leave a Reply

