Muziek op de Markt

Avui m’han enganxat. Però estic satisfet. M’ha abordat el típic jove amb una carpeteta que saps que te demanarà doblers per alguna causa. Normalment la gent s’escapa. Esquiva com pot haver de signar papers o apoquinar cada mes. I tot sense saber que li demanran. Però, no fos cosa, esquivam. Jo també ho faig. Llavors me sent una mica culpable, però no hi pens pus.

Avui estava content, després de fer una bona volta per Rotterdam amb els meus pares, ensenyar-lis la TU Delft i sopar de kabeljauw a la plaça. El port de Rotterdam és impressionant. No hi havia anat mai. Bé, havia fet la clàssica volta pels ponts i havia mirat els edificis moderns que hi ha, però no havia anat mai en barca pel Nieuwe Maas. Ens han duit com a bons turistes a veure com carreguen i descarreguen barcos immensos. Petroli, cotxes, menjar… Tones i tones de material. Impressionant. Després de deixar els meus papis ben rebentats de caminar, no sé com encara me seguien, hem tornat a Delft, i com que era prest, hem visitat sa universitat. Hem pujat fins a la planta 19 de l’EWI – Quins records. Ara tothom té una foto penjada, fins i tot els estudiants Erasmus. Me fa ganes anar-hi un dia a veure en Xav, mem que fa de bo. Però seguim amb el que estava contant… – Després de sopar els he deixat a l’hotel, i ja estava a punt de marxar a casa quan un jove m’ha abordat.

– “Do you like Culture and Art?

Com que estava de bones, l’he escoltat. Evidentment, m’agrada la cultura, música i art en general. De tot d’una he vist que volia pasta, però com que s’explicava bé, li he seguit el rotllo. A més, m’ha fet un favor, perquè mentre xerràvem ha començat un concert amb violí, contrabaix i guitarra acústica molt interessant. Ajuden a la gent que vol tocar a aconseguir instruments i a promocionar-se. I també defensen la natura, els edifics antics, etc. “Booooono”, m’he dit, això és un “todo en uno”. I per 3 euros al mes (= una cervesa) no és pagat.

Muziek op de Markt

Una vegada omplit el formulari amb les meves dades, he seguit amb el concert, content de contribuir a una causa més. I de tant en tant pegava a una ullada al jove i una amiga seva, intentant aconseguir més donants, sense gaire èxit. I mentres els mirava he decidit d’escriure aquesta entrada. Quines coses, eh?

PD: ah, ja només falten 14 dies. En dues setmanes de no res, el dia de Sant Bartomeu, ja estaré pegant bots d’alegria per sa Plaça de Sóller. 😀

One Response to Muziek op de Markt

  1. Galega says:

    Xesc, que te venden cualquier cosa…espero que se destinen muy bien los fondos para la defensa de los edificios antiguos!!!!!!!jajaja

Leave a Reply

