Geslaagd? Gefeliciteerd!

Que vendria a dir:

Aprovat? Felicitats!

Aquests dies els holandesos s’han tornat bojos i pengen la motxilla (amb bandera) al balcó o la finestra. És una tradició, en acabar l’institut, celebrar l’aprovat “por todo lo alto”.


Geslaagd!

Nota: la foto no és meva, ha sortit de Sant Google.

Als diaris surt la llista amb el nom dels agraciats i pots veure com fan descomptes del 50% a les botigues. Cinema per 5 euros (dels 7,50 que costa normalment). Segona pizza gratis. Korting a la perruqueria. I any sabàtic! Molts se’n van a Austràlia, Nova Zelanda, Africa o Estats Units per fer un stage. Treballen una mica, aprenen i es diverteixen. A la meva empresa hi ha molta gent que se’n va a fer projectes per fora i llavors torna amb nous coneixements i ervaring. El seu secret és viatjar molt. Seguirem l’exemple. 😉

PD: per cert, això del facebook i xarxes socials envicia. Acabes saltant de pagina en pagina cercant amics, i acabes a les Eurockeennes de Belfort. M’estan entrant ganes d’anar-hi. No és molt car i visitar la meva ciutat natal m’atreu. Ja deu fer 11 anys de la darrera vegada. Ummmm… Vull fer tantes coses i visitar tants amics! :O

Leave a Reply

