Aventures per Wagenigen

Update! El pis d’estudiants de’n Torrente3 ja no existeix. Llegiu la noticia completa amb fotos i vídeos. =:O

Diumenge passat, tal dia com avui, vaig anar d’excursió a Wagenigen, un poble perdut a l’est dels Països Baixos, per visitar un dels meus amics torrentes. Li han concedit una beca per experimentar amb plantes transgèniques, i estarà a un centre d’investigació de Wagenigen durant uns 4 mesos, temps suficient per conquerir Holanda. 😛

Folded bike

Per aprofitar bé el dia vaig decidir endur-me la bici. Però com que pe les bicis grans te fan pagar i a més és un infern passejar-les amunt i avall, un amic me’n va deixar una de plegable. Son la mar de còmodes, i ja estic pensant de comprar-ne una. Després de 4 transbordaments (un culpa meva per agafar el tren que no tocava) vaig arribar a Ede. Resulta que Wagenigen no té estació pròpia, i has d’agafar el bus 88 o pedalejar 30 minuts per arribar a la “City of Life Sciences”. Pel camí en Toni va foradar (no tenim remei), i ja ens veus empenyent la bici un bon tros. Varem aprofitar per contar-nos sa vida i aventures.

Reencuentro

I en arribar al macro edifici d’estudiants, el vídeo de rigor. Resulta que viu amb una majoria de xinesos anti-socials que no saluden i tot lo dia fregeixen a la cuina. Després de re-escurar plats i olles, un dels plats típics torrente, pasta amb salsa de tomàtiga i formatge. Un bon dinar mentre miràvem com en Rafa Nadal revalidava el títol de Roland Garros.

Llavors, visita turística per al ciutat. Bueno, no vos perdeu gaire cosa si no veniu. Una església, una plaça i un carrer comercial conformen el centre. La resta son cases i un terreny on pots caminar enmig de la natura, amb llacs, un riu i vaques. La passejada va ser lo millor del dia. Vaig fer un munt de fotos, aprofitant que feia sol. I vaig lamentar no haver duit banyador ni tovallola, perquè el riu feia nadera. Quan ja estàvem cansats de pasturar, un parell de birres i cap a casa.

Los prados de Wagenigen

Lo que entre acomiadaments i ses darreres fotos se mos va fer una mica tard. Tot just en començar a pedalejar varen caure les primeres gotes. Uns minuts després, llamps i trons.

– “Xesc, fes via que això s’embruta!”

I clar, no podia faltar una sortida de sa cadena. Bueno, exactament dues. Llavors me vaig calmar i el temps va amainar. Però els llamps auguraven una nit de tempesta. I així va ser. Quan tot just acabava de divisar el cartell de NS, va caure una tromba d’aigua i vaig acabar xop. I el tren acabava de partir.

Llamps i trons

En Murphy… quin tipo més odiós. A partir d’aquest moment me vaig resignar a arribar a les tantes a Delft.

– “Es llit me crida!”

A la 1h estava somniant amb els angelets. Bé està lo que bé acaba. 😉

2 Responses to Aventures per Wagenigen

  1. TORRENTE says:

    Ei així m’agrada,… fent de torrentes per holanda,… i que va passar al pis ? un rollito de primavera es va calar foc?

Leave a Reply

