41,40

Ufff…

Avui m’ha arribat la nòmina. Feia estona que volia saber què signifiquen les sigles rares de SVW, ZVW, WW o WGA. O sigui que m’hi he posat i, com per casualitat, he vist un percentatge que no m’ha acabat d’agradar. He cercat per internet i he trobat un PDF amb algunes indicacions. I jo que creia que me retenien molt…

Innocent.

Ja tremol per quan me toqui declarar. I lo més bo és que aquí l’assistència sanitària no és gratuïta. Per cert, algun assessor fiscal per aquí aprop? Gràcies. 😐

One Response to 41,40

  1. guillem says:

    Quina clavada… i jo que me pos malalt amb el 12%-15% d’IRPF que me retenen normalment, més la seguretat social. El darrer mes (és que varia, tenim 16.75 pagues repartides en els 12 mesos) va esser un 14% més uns 100 euros, crec.

    M’arriben a retenir un 41%, i vaig a comprar benzina… i després al ministeri X’-DDD

    Bé, segur que la paga bruta de per allà és molt més gran que per aquí O:-)

Leave a Reply

