Bevrijdingsfestivals

Organitzant fotos

Ahir era festa i feia sol (de dia). Avui, en canvi, es mou un vent que fa tremolar de fred. Millor, així puc posar una mica d’ordre a la muntanya de fotos que tenc a la carpeta “Per arxivar”. I organitzar significa posar un nom descriptiu a totes les carpetes (que sempre n’hi ha alguna que s’escapa), esborrar les fotos borroses, compartir fotos amb els amics via yousendit o per correu, i penjar les fotos més interessants al meu fotolog. Llavors ja puc arxivar les fotos i fer una copia de seguretat per si les mosques.

Al set del Koninginnedag 2007 en falta una que me vaig deixar. Era la d’un home que duia un cartell penjat del coll que me va fer gràcia:

“Ninjas kidnapped my family. Need money for karate lessons.”

Ja està, ara ja puc respirar tranquil. No tenc massa coses per contar del dia de la reina i crec que les fotos xerren per elles mateixes. Lo típic d’una festa d’aquestes dimensions, caminar sense aturar, gent per tot, sol, musiqueta… Jo m’ho vaig passar beníssim. Només vaig passar una mica de pena quan me varen segrestar el llapis que havia comprat per n’Esperança, una de ses meves nebodes. Afortunadament, pareix ésser que encara és viu. Una mica malferit, però viu. 😉

Bevrijdingspop festival

Ahir va ser una mica diferent. Com que no vaig aconseguir arrossegar a ningú als festivals, vaig decidir partir a l’aventura cap a Haarlem, al Bevrijdingspop festival. En arribar, només vaig haver de seguir els fletxes que indicaven el camí. A més, la gent ja tornava (era una mica tard). O sigui que només me calia anar en contrasentit. Després d’una bona caminada, control de seguretat. I una vegada dins, alegrar-me de que s’hagi “buidat”. Si gairebé hi ha més gent que el dia de la reina! I tots com una cuba. Bé, no tothom, els infants que pul·lulen per la gespa pareixen sobris. I és que ja no recordava que als festivals també hi tenen cabuda els petitons amb els seus pares. 😉

Seguint fletxes

Després d’explorar el territori, me vaig trobar en Calvin, que havia perdut els seus amics, i na Barbara, una antiga Erasmus. Llavors a beure cerveses i deambular d’un escenari a l’altre, rodejat d’holandesos exaltats i el terra ple de tassons de plàstic i porqueria diversa. Per què no posaran papereres?

Bevrijdingspop festival

El temps va passant, i fa un fred que pela. Tot i dur sa jaqueta, el meu constipat està empitjorant. Però no puc partir sense que hagi acabat tot. El millor del dia, en Paul Carrack. I el grup de hiphop nacional Opgezwolle també fa furor. Llàstima no entendre el que diuen. Finalment, per amansar les fieres, Don Diablo.

Llavors, el de sempre, tothom cap a casa. Policia? Vaig comptar 9 furgonetes, 4 cavalls, bicis, 5 cotxes i més endavant una moto en un creuer, per si de cas. I un brillant sistema per dividir el tràfic de persones en dos camins. Una vegada a l’estació, a esperar el tren. Una vegada dins, me vaig dormir degut al cansament, i no vaig canviar on tocava (Leiden CS). A Den Haag CS vaig haver d’esperar altres 45 minuts per pillar el tren de les 2h34. Sort que un grup de brasilers varen amenitzar la vetllada i el viatge cap a Delft. 😀

4 Responses to Bevrijdingsfestivals

  1. gcantallopsr says:

    Snifff… tanta festa tanta festa… i jo ara no tenc vacances fis al mes d’agost… quins tres mesos més durs que m’esperen X’-D

  2. gcantallopsr says:

    Otia… han canviat l’autentificació del wordpress? M’ha pillat un compte antic que feia anys que no feia servir 😕

  3. guillem says:

    Au, ja està, he netejat les cookies i torna a funcionar. Perdona l’abús dels comentaris O:-)

  4. xesc says:

    Perdonat. Pugnant per tenir el record de comentaris, eh? 😉

Leave a Reply

