Bomen met bladeren!

Avui pensava escriure quatre línies sobre l’intensiu viatge a Gent i Torino, però la visió d’avui dematí m’ha fet canviar d’idea. Just despertar i decantar la cortina de la meva finestra he tengut una extranya sensació. Com si haguera passat molt de temps. Per un moment fins i tot he pensat en la universitat, i he imaginat que passaria si enlloc d’anar a treballar me presentava a la planta 19 per fer el projecte. I si oblidava que havia d’anar a treballar? Supos que seria una situació bastant curiosa. He suposat que aquestes imaginacions eren degudes a la son acumulada, però llavors m’he fixat millor en la finestra de la meva habitació i he notat alguna cosa anormal. L’arbre del davant tenia fulles. I verdes! 😉

Boom met bladeren

“Le printemps est arrivé!”

Quan he xerrat amb la companya de pis ho he entès. A pesar del fred que feia avui dematí, se veu que el cap de setmana, quan jo era de viatge, ha fet molta calor i la natura ha “explotat”. Tot i així, el fet d’estar amb amics Erasmus m’ha fet desconnectar de la realitat treballadora per uns dies. Ara, per fortuna o per desgràcia, ja he tocat de peus a terra, i me toca recuperar el temps “perdut”. M’he trobat alguns canvis a l’oficina, i divendres comença la migració a Zarafa, sense marxa enrera. Yuhu!

Quant al viatge, estic a l’espera de fotos. Sí, l’iPod m’ha tornat a fallar i els 600MB de fotos que hem fet aquests dies hauran d’arribar via Internet. Vists els preus dels USB sticks, me compraré lo primer que trobi i l’enganxaré al clauer. S’ha acabat el peregrinar, que sempre estic igual… 😦

Però xerrem de les aventures. Tant a Gent com a Torino m’ho he passat la mar de bé. Les dues ciutats són maques. Potser Gent, amb les seves tropecientas catedrals i cases antigues és més impressionant, però ambdues tenen coses interessants per visitar. A més, els països també son molt diferents i a mi me mola comparar. Per exemple, en el tema de les bicis, a Gent la gent va sobre dues rodes, manco que a Delft, val, però és que a Torino pots contar els bicis amb els dits d’una mà! Quant al menjar, a Gent vaig disfrutar de la cuina delicatessen del Dani. I a Itàlia les pizzes són barates i lekker, lekker, i els capvespres pots anar a sopar d’apericena a un bar pagant per una copa, que te costa uns 6 o 7 euros. Et beus el teu combinat de qualité (mojito, vodka amb llimona o el que més ràbia te faci) i vas picant una mica de tot. Mola! 😀

Genova

L’única cosa que podria millorar és el tema del transport. Per tornar a casa el dimarts vaig tardar 9 hores! Partirem a les 12h de Torino cap a l’aeroport en bus (5). Allà, a esperar l’avió (25) fins les 15h10. A les 17h, una vegada aterrats a Charleroi, mitja hora de bus (2) fins l’estació de ferrocarril. Tres horetes i mitja cap a Delft en tren (22), passant per Brussel-Zuid i amb canvis a Antwerpen i Rotterdam. I finalment 10 minuts en bici (0). Entre parèntesi, el cost en euritos. El cost en hores, dolorós.

Més anècdotes quan tengui les fotos, que ja és hora de sopar i estic cansat d’escriure. Per cert, xerrant de menjar, estic traumatitzat. M’ha sortit un panxó, probablement degut als litres de cervesa ingerits, que fa por. I jo que pensava que mai no engreixaria… 😦

Au, fins un altre!

PD: més info al fotolog del Toni2.
PD2: al final m’ho he repensat i he penjat algunes fotos (les que tenia a sa càmara) al set Gent, Torino e Genova. Per anar fent boca. Ah, podeu posar comentaris a ses fotos. 😉

2 Responses to Bomen met bladeren!

  1. Toni2 says:

    Oh, tengo dos links a mi fotolog en tu lista… que honor xD

    Saludos a Tux!!! ^O^

  2. […] my cultural life. I was also moving around, in “discover” mode. Paris, Köln, Brussels, Torino, Praha & Budapest (post is still in draft), […]

Leave a Reply

