Busy week

Aquesta setmana hem anat una mica de bòlit amb el verhuizing, o sigui, les mudances. Però tot i fer més hores que es xapistes de’n Mazinger Z, ha estat divertit. Gairebé tots els departaments de TOPdesk s’han canviat de lloc, i amb ells telèfons, ordinadors, connexions de xarxa, nous treballadors, i “ara vull un teclat”, “ara vull això”… Res, que m’he mogut una mica de sa cadira.

Estic content perquè he anat coneixent els colegas de sa feina i he millorat una mica el meu holandès. Ara ja envio alguns missatges en la llengua oficial del país i m’han dit que és rather understandable. Alguns fins i tot flipen de que sàpiga escriure. Tot s’ha de dir, el Babelfish m’ha ajudat una mica. 😉

A part d’això, Systeembeheer, el meu departament, també s’ha mudat i hem aprofitat per decorar-ho amb plantetes, i canviat les taules de lloc. Ara només ens falta posar uns quants monitors de 15″ que ja no utilitza ningú per veure el que passa a les webcam que tenim a les oficines internacionals. I alguna coseta més, que ja anirem pulint. He penjat unes fotos perquè pogueu veure com ha quedat la cosa de moment.

Systeembeheer at TOPdesk 4

I també algunes fotos de les passejades que he fet aquests dies per devora sa feina. Menjar un sandvitx assegut davant l’ordinador no pot anar mai bé, més que res perquè la gent no para de venir i el telèfon sempre incordia en el moment més inoportú. Per això m’estim més sortir a fora, ja sigui per comprar un broodje, o per menjar el bocata fet a casa. I mentre peg mossegada vaig caminant i respirant aire fresquet. Aquests dies que he estat tot sol (el meu compi era a Londres) he pogut caminar per allà on he volgut. I passejar per Popta m’ha duit alguns records alegres. El lloc ha canviat una mica per les obres, però l’essència és la mateixa. Lo que passa és que ho veus d’una altra manera. Se me fa extrany caminar altra vegada pel “meu” barri. Qui m’ho hagués dit ara fa un any, eh?

Ah, i sí, aquí el dinar equival a menjar un bocata. O com a molt una ensaladeta o una pizza turca, que és una pizza amb carn al mig i enrodillada. Quan acab a les 17h ja m’està bé, perquè arrib a casa i me prepar un dels meus macro sopars. Però aquests dies que he acabat tard (no te creguis, a les 21h ja és MOLT tard) he passat fam. 😦

Anyway, i ja per acabar el discurset d’avui, us vull anunciar amb molta alegria que ja tenc bitllet d’avió per sa Fira!!! Arrib dijous dia 10 de maig i me’n torn dimecres dia 16. Esper tenir temps per fer unes birres amb sa penya i algun que altre sopar. I és que un s’arriba a enyorar de sa familia i amics… I es Firó no me’l puc perdre! ;D

Au idò! Feliç cap de setmana de Pasqua! I fins aviat!

PS: Ah, demà ja corregiré els typos, que la sessió de Karate m’ha deixat baldat i vull anar a dormir. Vos podeu creure que el divendres sant és laborable? :O

One Response to Busy week

  1. TORRENTE says:

    Ei! Xesc,…. a veure si no fas horari funcionari,… que es aixo d’acabar a les 17:00h,.. ah per cert ja torno a treballar, (s’ha acabat la vida bohemia) i ara estic per Tarragona.
    Per poc que pugui,. ens veim pel Firo

Leave a Reply

