Cap de setmana tranquil

Aquest cap de setmana no he fet res d’excepcional. No hem anat d’excursió i tampoc hem sortit de festa fins les tantes. Qui més qui manco tenia visita o estava malalt, i jo tampoc tenia ganes de fer res, així que he aprofitat per descansar. Divendres vespre vaig estar trastejant amb Linux HA a sa feina fins tard. Sa meva idea és crear un cluster de firewalls redundants per si un dels servidors falla no haver-me de desplaçar a arreglar-ho. El projecte promet, però encara me queden algunes proves per fer.

El dissabte me vaig aixecar prestet, vaig fer un bon berenar i vaig anar a entrenar, que feia dues setmanes que no feia res d’esport i anava mal sofrit. En arribar al dojo, el sensei ens havia preparat un dels seus circuits per encalentir que ens va deixar suaus. Llavors, un parell de katas i una mica de combat per posar-me altra vegada en forma. Sa veritat és que m’ho vaig passar molt bé. Els dissabtes normalment entren tot sol (els dies que hi vaig) els meus katas a un raconet. A classe no en solem practicar, perquè la gent prové d’estils diferents i és difícil entrenar un kata junts. El problema és que entrenar tot sol és avorrit. Per això ahir me vaig juntar amb una karateka principiant i va ser molt més divertit. I després d’una dutxa gratificant, cap al mercat!

Cada dijous i dissabte hi ha mercat obert a Delft. Hi solem anar a menjar peix frit i a comprar fruita i verdura, que sol estar més bé de preu que al supermercat. També venen desodorants, cremes d’afaitar, xampus i coses per l’estil tirades de preu. I a mi m’encanta passejar i mirar quines ofertes hi ha. Solc comprar unes poques coses a cada stand i aprofit per millorar el meu neerlandès. I ahir vaig carregar per omplir la nevera. I pillar també quatre coses per la casa. 😉

I tornant cap a casa me vaig trobar els kurdos de la ciutat celebrant no sé ben bé el què a la plaça del Markt, amb música i vestimenta tradicional del seu país. Interessant. Lo de Kurdistan m’ho varen explicar després, perquè al principi jo no tenia idea d’on era la bandera que passejaven. Aquest tipus de celebracions també m’agraden. Cadascú és lliure d’expressar les seves idees, i cada dissabte o diumenge te trobes amb alguna activitat organitzada per algun col·lectiu. És una manera d’aprendre a respectar i conèixer les persones amb les que convius. M’hagués quedant una estona més, però estava cansat i tenia gana, o sigui que vaig anar cap a casa a dinar d’una ensaladeta i a estirar-me al llit.

I no record en què vaig passar es capvespre, supòs que perreant per casa, mirant correus atrassats, organitzant carpetes o ve’t a saber què. Més tard vaig telefonar a casa, que sempre passen pena, per contar les quatre novetats de la setmana i enterar-me del que passa al poble. I el vespre, els arreplegats que passarem d’anar a Amsterdam, varem sortir a beure unes cerveses al centre. En Chema i jo haguéssim anat al Kornbeurs a una festa punk, però la resta de la comitiva cercava alguna cosa més tranquila. Al final varem acabar en un bar petat de gent on cantaven les DoggyBitch, però varem aconseguir seure i planificar properes excursions. I varem anar a jeure prest. 😉

I avui diumenge, descans total: berenar, llegir un comte de Dubliners tirat al llit, dinar-sopar segons l’horari holandès (devers les 18h), passejada en bici, partideta de snooker, xerradeta amb els amics i cap a casa a escriure aquesta entrada. I ara hauria d’anar a dormir, o sigui que bona nit a tots i fins la setmana qui ve!

Lo bo dels caps de setmana de relax és que tens temps per reflexionar i estar amb tu mateix. I recordar aventures passades. Avui he fet unes rialles mirant les fotos de la visita de’n Toni2 & Co. ;D

Leave a Reply

