Avui fa un any

Avui fa un any que vaig arribar a Delft per fer el meu PFC de Telecos. A n’aquestes hores ja estava dins el meu llitet, a l’apartament de Poptahof Noord 10. Amb en Marc i els seus amics muntant una festassa al costat. M’enrecord com si fos ahir, però des de llavors han passat moltes coses.

Així, aviat dit, he estat pul·lulant per la TU Delft durant gairebé 9 mesos. Allà he conegut molta gent. Espanyols, la majoria de Vigo, però també d’Austràlia, Xina, Etiòpia, Dinamarca, Suècia, França, Austria, Filipines, Canada… i d’Holanda. En poc temps he canviat el meu cercle d’amistats. Els primers 6 mesos amb la fornada d’Erasmus internacionals, gairebé tots coneguts de’n Marc (el meu compi de pis) i els companys del laboratori. En anar-se la gent cap a casa, amb els gallecs i demés espanyols, que s’han quedat a estudiar el master o a treballar. Després estan els companys de Yoroshi, i la gent de ING (International Neighbor Group). I el curset de Nederlands. I ara la nova gent que arriba. I els companys de sa feina. I segur que me’n deix.

També he aprofitat per viatjar a Bèlgica, Irlanda i Alemanya. La visita a Paris està prevista en 15 dies. Ja assumesc que hauré de fer de relacions públiques. Els francesos no tenen fama de xerrar en anglès amb els turistes… 😛

Qui diria que al cap d’un any encara estaria fent voltes pels mateixos redols. Ja me passeig com si fos casa meva. La barrera segueix essent l’idioma, però poc a poc ho superarem! 😉

Tenc un parell de posts que han quedat enrera, però que mereixen publicar-se. Potser aquesta setmana és un bon moment, per allò de l’aniversari. Ja veurem si demà m’anim. Avui he de contestar uns quants missatges. 😉

PD: ah, avui és de dia de paga a TOPdesk. Mola!

3 Responses to Avui fa un any

  1. guillem says:

    Segur? No fotis! A mi me sonava que eren dates properes, però no sabia que fos el mateix dia. Avui també fa un any que jo vaig començar a la meva feina actual, mira tu per on 😀

    Res, si algun 20 de febrer coincidim per les mateixes terres, siguin les que siguin, ho hem de celebrar 😉

  2. Millhouse says:

    Hola, creo que no me conoces :D, pero he llegado a tu blog buscando información de Delft puesto que marcho para allá en unos días a hacer un curso en la universidad, y me gustaría ponerme en contacto contigo para ver si me podrías poner al tanto de algunas cosas y sobretodo aconsejarme sitios.
    Muchas gracias y saludos.

  3. Luitxi says:

    Hola Xesc! soy Luis..del piset de L’hospi…he estado viendo tu blog y la verdad que está muy weno…me alegra mucho que tus cosas te hayan ido tan bien por Holanda…me acuerdo de la ilusión que te hacía irte para allá a hacer el trabajo final y todo eso….espero que algún día nos podamos juntar con el xou a hacer unas cervecetas x mallorca…1 abrazo y que sigan tus cosas como hasta ahora! deu!

Leave a Reply

