Borrel

Ahir vaig assistir a la meva primera “borrel”. Resulta que els divendres capvespre, en acabar sa feina devers les 17h, els treballadors de l’empresa es reuneixen al menjador per beure cerveses. A més, ahir també hi havia patatilles, salxitxes, salsetes, pa, olives, i un llarg etcètera de “porqueries” diverses. Varem fer un vermut a l’estil “Costera” per celebrar l’acomiadament d’una treballadora que deixa l’empresa. Les cerveses les paga “the boss”, i n’hi ha de tota casta, fins i tot barrilets per al tap. Mola!

I quan s’acaba la festa? Supòs que quan ja no queda cervesa. Dic “supòs” perquè, entre “pitos i flautes”, jo vaig estar fins les 23h, i encara vaig deixar 5 persones xerrant i bevent. Uns estirats als sofàs, els altres asseguts damunt els fatboy, uns coixins enormes molt còmodes (depenent de com t’hi asseguis, clar). No cal dir que m’ho vaig passar beníssim. Vaig entablar relació amb els més juerguistes de l’empresa, i també vaig armar conversa amb algunes col·legues ben maques que estan estudiant espanyol. Crec que l’empresa vol expandir-se cap al sud. 😉

I després del borrel, me vaig empassolar un “Doner” i cap a casa dels “gallegos”. I d’allà cap a Den Haag, on havíem quedat amb les al·lotes del grup. Ja ni record l’hora que vaig tornar a casa… :O

3 Responses to Borrel

  1. korrey says:

    Quina vida t’estàs pegant! 😀

  2. guillem says:

    A veure si ho he entès… a un que deixa l’empresa li fan una festa i el quefe paga la cervesa? Cony, talment com se fa a Mallorca de tota la vida, eh? 😛

    Això… què és molt mal d’aprendre, l’holandès? O:-)

  3. […] posaré alguna foto perquè vegeu com queda. Ah, i després de les mudances ho varem celebrar al borrel. I amb una dotzena més de col·legas varem anar a sopar al Café de V, a Delft. Estava petat de […]

Leave a Reply

