Primer dia de feina a TOPdesk

Bon vespre a tots!

Per fi una estoneta per contar-vos coses de sa feina. Lo primer que he descobert avui dematí és que una hora no me basta per buidar, vestir-me, preparar berenars i sandvitxos, menjar, rentar dents, etc. És trist però és així. La segona és que un sandvitx no basta per aguantar vuit hores de feina. I s’hi afegim un plàtan i una mandarina, tampoc. Demà hauré de dinar més consistent. Per cert, demà tenc curset per aprendre a manejar el programa que desenvolupam a TOPdesk (en holandès!!!). Pobre de mi…

Tenc una clàusula de confidencialitat en el meu contracte, o sigui que se suposa que no vos puc contar segons quines coses. Hem començat el dia resolvent alguns petits problemes de configuració de l’oficina d’Alemanya, un petit error al servidor de correu, tot explicant-me com funcionen les coses a l’empresa. Llavors he configurat el meu ordinador, i abans de partir he pegat una ullada al nostre programa de gestió i hem muntat un rack de comunicacions. Per ser el primer dia, trob que ha estat ben profitós. Lo que més m’ha agradat és que veus a la gent alegre, fent bulla. Crec que hi estaré a gust. Lo més complicat és l’idioma, que no m’enter gaire de lo que diuen. Ja m’han presentat alguns col·legues, però encara no conec tothom ni prou fet si. M’han dit que hi ha un aplicació amb els noms i cares de tothom. Mem si és ver!

Una cosa curiosa que m’ha vengut a n’es cap és quan travessava el Abtswoudsebrug. Ara l’estic travessant en sentit contrari a quan anava a la universitat. Abans vivia a Poptahof, just devora la Torenhove, on treball ara, i cada matí travessava el pont giratori per anar a la TU Delft a fer hores per la meva tesi. I ara faig el recorregut contrari, i veig a la penya que se’n va a estudiar. No sé, és extrany. Supòs que la gent que estava amb mi al laboratori ho entendrà. Qui ho hauria dit, que al cap de 11 mesos estaria treballant a Holanda? :O

Avui també ha estat un dia d’alegries, perquè a la fi he rebut un CD amb fotos de l’estiu, de quan vengueren en Toni2 & Co. Com mola recordar! I he xatejat per primera vegada (amb el GMail) amb sa meva germana. Aviat ja ens podrem comunicar a les totes!!! Estic molt orgullós dels seus progressos. ;D

Au, bona nit!

PD: ara que faig feina he d’anar a dormir prest, com ses gallines. xDDDD

4 Responses to Primer dia de feina a TOPdesk

  1. guillem says:

    A mi la web me surt en anglès, supòs que perquè ho tenc tot configurat en anglès. Deu pillar l’idioma d’alguna capçalera de la petició HTTP o això 🙂

    Eh, enhorabona! Ja aniràs contant (fins a on puguis) de què va la cosa. Posats a demanar, a mi no m’interessa tant saber què fas en concret sino amb quines eines ho fas. Curiositat tècnica, només 😀

  2. xesc says:

    Me pareix que lo de l’idioma és pel domini. Si vas a topdesk.nl, crec que la web surt en neerlandès. De totes formes, no estaria malament fer una prova. Ja miraré de comentar això de la capçalera. Seria tot un detall.

    Pel que fa a eines, de moment no he tocat gaire cosa. Ni tan sols he tengut temps d’instal·lar-me un GNU/Linux al meu ordinador. Quant als servidors, la meitat van amb Debian i l’altre meitat amb W2003, per l’Active Directory i el fileserver, més que res. Ja us aniré informant. I faré alguna foto maca de l’oficina. 😉

    Moltes gràcies pel comentari!

  3. mateu says:

    Si mires al ‘footer’ de la pàgina, veuràs un selectbox on pots seleccionar l’idioma en què es mostra la pàgina!

    Coses d’un que intenta fixar-se en tot 😛

    Je je!!

  4. […] 3 jaren in Nederland Pareix mentida que ja faci 3 anys que sóc per Holanda. Qui ho diria… Encara record el primer dia que vaig arribar a Delft, tot il·lusionat. Pensava que només estaria 6 mesets i després cap a casa, però no. El projecte se me va allargar, i vaig haver de cercar un nou lloc per viure. I després, quan ja tenia habitació, vaig decidir provar sort i cercar una feina. I la vaig trobar. […]

Leave a Reply

