Fotografies

Com que ara no tenc massa feines, aprofit per posar una mica d’ordre al meu arxiu de fotografies. Duc dos dies fent “envio masivo” als amics i coneguts. Crec que he complit amb tothom, almanco amb les d’aquestes festes, però si m’he deixat algú, que m’ho faci a saber. Les fotos són per a compartir. 😉

Ara només me queda penjar les més “artístiques”, per posar al dia el meu estimat fotolog. No ho pareix, però amb el temps he acumulat un caramull de fotos. Ja tenc 3 DVDs (2003 a 2005) classificats. Ara me queda el 2006. Cercant, cercant, n’he trobat de molt interessants. Les aniré compartint poc a poc, que aquestes sessions maratonianes són un suplici.

De vegades me deman perquè faig tantes fotos, si després només les mir quan les classific. Crec que és la emoció de capturar un moment, una expressió. I si a més ho pots compartir, fantàstic! Quan pens en totes aquelles fotos frustrades, que no he pogut fer o no han quedat així com jo volia… Quina llàstima no poder mostrar-les al món!

De totes formes, estic ben orgullós de la meva IXUS v2, que aviat farà 4 anys que m’acompanya per onsevulla. Hem viscut tants de moments junts, que me sap greu separar-me’n. Estava pensant substituir-la per una del mateix model, però amb més prestacions, potser una IXUS 40 (o 50 o 60). Veurem com estan les rebaixes. 😀

PD: ja he posat el meu compte de Flickr! al dia. Pegau una ullada, que només me falta posar algunes descripcions. Per cert, he fet un poc de “gasto” i m’he passat a pro. Ara ja podré penjar lo que vulgui sense limitacions. Preparau-vos! 😉

One Response to Fotografies

  1. TORRENTE says:

    Molt xules aquestes fotos,… i tot aixo sense canviar els settings. Haurem de fer una sessio de canviar fotos algun dia. Ah!!…. pareix que el segon torrente vendra a irlanda a fer-me una visita.

Leave a Reply

