Del sol a la pluja

Ja tornam ésser a Delft. Com m’esperava, aquí el temps no ha canviat gaire. Segueix plovent cada dia. El viatge ha anat de meravella. M’encanta volar i veure el món petitó petitó. La imatge que més m’ha agradat ha sigut la del DeltaWorks des de l’aire. Espectacular. I la posta de sol arribant a Amsterdam també magnífica. En arribar a terra, el de sempre. Tren i passejada a peu fins arribar a casa. I a casa, sorpresa!

He conegut la nova companya de pis. Se nom Noele (crec que s’escriu així) Noela i és de Vigo, com la resta de gallecs. Només fa tres dies que ha arribat al pis. Hem fet una bona xerradeta en espanyol i li he explicat quatre cosetes de la casa. Llavors hem sopat i xerrat en anglès amb n’Onno. De moment la cosa promet.

La casa està més o manco igual que com la vaig deixar, però tampoc m’hi he fixat gaire. Ja tendrem temps. Ara lo que me preocupa és saber com arribar al “cuartel general” de Ericsson, situat a Rijen. Llavors ja vos explicaré que tal ha anat l’entrevista múltiple de 3 hores que m’espera.

Bueno, només vos volia dir que soc feliç de tornar estar amb voltros. I pels que esperen que pengi fotos, tranquils. Todo llegará.

Wel te rusten!

2 Responses to Del sol a la pluja

  1. xesc says:

    Gràcies. Desafortunadament, no hem congeniat gaire amb els suecs. Siga rascando. 😉

Leave a Reply

