Museumdag

Avui el post serà curt, que duc una setmana mogudeta. Tot lo dia enviant CVs, mirant ofertes de feina, desxifrant-te missatges deixats a la bústia de veu… Ho vull deixar tot enllestit abans de partir de vacances, i una vegada a Mallorca poder descansar de veres. Però s’està convertint en un no acabar. Dimecres que ve la primera entrevista de veres. A Delft. Mem com me va. I un dia d’aquests la de Cisco. Quins nervis! =:O

Dimecres passat vaig fer un descans i vaig anar a Amsterdam de museus. Abans de partir vaig fer un llista enorme (5) de coses per visitar, encara que al final només varen ser 2. El primer va ser el Stedelijk Museum CS, al costat de l’estació. La primera exposició me va encantar. Eren cartells del Pierre Bernard, que va obtenir l’Erasmusprijs 2006. Una passada. Llavors, més fotos impressionants.

Stedelijk Museum CS

I al tercer pis, artistes frikis. Me sap greu, però me vaig deixar sa càmara al vestidor. Molaria molt tenir fotos per mostrar-vos. Una sala immensa, parets blanques, sòl gris. Al mig, un quadrat de rajoles grises. Impressionant. Una altra sala, parets blanques, sòl gris. A un costat, una línia amb un munt de caramels. Vuit quilos segons la fitxa. Me vaig quedar amb ganes de saber si se podien menjar. Perquè “el vigilante estaba al acecho”, que si no… Dins una altra sala, una al·lota ajeguda pen terra, movent-se poc a poc. I la gent mirant. Jo no podia aguantar ses rialles. Sa veritat és que molava. I la resta per l’estil. També hi havia sales on projectaven vídeos extranys. El meu frikisme no arriba a tant. Potser un altre dia.

Després de dues hores d’intensa visita, seguesc el meu itinerari i me’n vaig cap al NEMO, el centre de ciència. Està pensat per nins petits, però els nins grans com jo també s’ho passen pipa tocant botonets, resolvent puzzles, jugant i aprenent cosetes. M’agradaria haver-hi anat amb les meves nebodes. Segur que ens ho hauríem passat genial. Sort que ja falta poc per veure-les. 😉

Després de deambular per la terrassa una estona admirant les precioses vistes, vaig cap al Huis Marseille, un altre museu de fotografia. Pel camí aprofit per berenar, que ja torn tenir gana. Helaas, està gesloten. Han de preparar la nova col·lecció. Per una vegada que arrib a temps… Que consti que aquesta vegada no era culpa meva! Idò res, què hi farem, cap a casa s’ha dit!

I demà, cap a Irlanda. El blog estarà tancat per vacances fins dimarts. Mentrestant, podeu mirar un parell de fotos que he penjat al meu fotolog. Ale, a dormir. 😉

Tot ziens! (si, ja sé que és un clàssic, però a mi me mola)

3 Responses to Museumdag

  1. korrey says:

    Les fotos que tens de Poptahof son de la famosa “metamorfosen”?

  2. xesc says:

    Això me supòs.

    No vegis la sorpresa que me vaig endur. Jo que anava tranquil·lament a les tendes turques per comprar fruita i verduretes… i plas, me trob el barri en obres. No me vaig poder resistir a treure la càmera i fer una volteta recordant vells temps. 😉

    Bueno, vaig a pegar-me una dutxeta que encara no arribaré a temps a l’aeroport…

Leave a Reply

