De compres

Avui he anat a Den Haag a la recerca d’una motxilla (petita) per anar d’excursió. I de passada, he aprofitat per dur el reproductor MP3 a reparar. Les cançons salten, i a vegades no se m’encén. Els de la tenda m’han dit que si hi ha sort la setmana que ve me cridaran. Ufff… Quantes cridades que rebré! 😉

He quedat molt satisfet de la meva compra a Bever. Els preus no són precisament baixos, però tenen ofertes interessants, i el servei ha estat molt bo. La motxilla ha estat aviat fet. Com que no tenia gaire idea, m’he deixat engatussar pel venedor. Sistema de ventilació a l’esquena, per no suar com un porc. I “mariconadas, las menos posibles”. Com podeu veure a la foto, és bastant senzilleta. De fet, llavors m’he adonat que potser li falta una reixa al darrera per posar-hi mocadors, botelleta d’aigua o coses d’aquestes. De totes formes, té una butxaca enmig molt pràctica. Crec que sobreviuré.

Motxilla i jaqueta impermeable

Per la jaqueta waterproof he passat més pena. Tot els productes GoreTex i derivats valien una pasta, com a mínim 250 euracos (i rebaixat). Quan ja estava desesperat, he demanat a la dependenta si tenien jaquetes més assequibles. M’ha dit que sí, que estaven a la planta baixa. I molt amablement m’ha demanat perquè ho volia, i llavors m’ha aconsellat el que havia de valorar. M’ha explicat, entre altres coses, que hi ha tres capes (exterior, impemeable i interior), i com estan cosides per evitar friccions. He quedat encantat. Fins i tot parlava castellà. Se veu que a la tenda d’abaix hi duen tots els productes fora de catàleg. Després d’una bona estona, he trobat un super aanbieding: jaqueta marró amb Gore-Tex Paclite. No me demaneu que és, però s’hi està molt comfortable i calentet. I per rematar, un spray per impermeabilitzar les sabates.

Ara ja estic llest per anar a Irlanda! Rafe! Prepara excursions pels penyasegats i onsevulla!

“Qué voy!!!”

😀

2 Responses to De compres

  1. torrentillo says:

    Au idò! Ja tens la motxilla de gall!

  2. XESC DELICADO LOPEZ says:

    ESTA PAGINA K AS EXO ESTA MOLTO BENE

Leave a Reply

