Oudraadtweg 62

Diuen que “quién la persigue la consigue“, i aquestes dites no solen fallar mai. Després de peregrinar durant dos mesos d’aquí cap allà, a la fi he trobat la meva quarta (i definitiva?) casa. El pis és petit, i l’habitació només té 9 m2, però hi ha lavadora, la cuina està en condicions i està prop del centre. Què més vull? Una Super Nintendo? Pues també la tenc! Me deman si tendran el Super Mario Kart. Just de pensar-hi m’emocion… 😀

Oudraadtweg 62

Ufff… Gairebé no m’ho crec. Ahir vaig anar a l’instemming, i avui migdia ja m’han telefonat per signar el contracte d’arrendament. Ja està fet. Diumenge mouré les meves coses i començaré la meva nova etapa a Delft: acabar el projecte, una mica de vacances, i a treballar! 😉

A partir de dilluns ja vos contaré més coses dels meus nous companys de pis. De moment només sé que se nomen Tiemo i Onno, i que el primer vol aprendre espanyol. Ja hem quedat que farem intercanvi lingüístic. Ell m’ajudarà amb el neerlandés i jo amb el castellà. Mola!

PS: ah, per cert, hi ha possibilitats de que n’Osiris “ressuciti” pròximament. “Ahí queda eso”.

3 Responses to Oudraadtweg 62

  1. TDos says:

    Felicitats! ^_^

  2. Tomeu says:

    Amb un company de pis que nom Onno segur que tendràs connexió a internet!

    (Ja ho sé, és dolentíssi, però algú havia de dir-ho 😛 )

  3. guillem says:

    Enhorabona, sobre tot per això de la Nintendo. Sempre han fet els jocs més divertits 😀

Leave a Reply

