La meva tercera casa a Delft

Wola!!! 😉

Per fi torn tenir una mica d’estabilitat. Fa uns dies que m’he mudat a la meva tercera, però no definitiva, casa. Està situada en el centre de Delft, i és una casa autèntica holandesa, amb les seves escales empinades, habitacions gegants i tal. Té alguns depserfectes, perquè encara l’estan reformant, però mola molt estar en el centre i no dormir en el carrer. Uns amics gallegs l’han llogada i ens hi deixen estar a uns quants “desamparats”. Vamos, que hem tengut molta sort! 😉

Sa veritat és que estic molt content, perquè hi podré estar un meset, el temps necessari per cercar un allotjament més definitiu. I lo més important de tot, a la fi tenc una vida familiar. Sopam junts, feim sobremesa xerrant de temes diversos, miram pelis i capítols de “House”… Mola tenir companys de pis!

Quiche

Ah, i ahir vaig fer la meva primera lavadora a casa! I tenim forn! Això ja se pareix més a la vida hospitalenca. Què bé!

Pel que fa a la quarta casa, seguesc anant als famosos instemmings. Cadascun és diferent a l’anterior, i estic coneguent un munt de gent i aprenc coses noves sobre els holandesos. Mem si un dia d’aquests us puc deleitar amb un reportatge.

Ara me toca seguir amb les formiguetes

One Response to La meva tercera casa a Delft

  1. TORRENTE says:

    Ei Xesc estic content que tot et vagi bé, i puguis tornar a fer vida de pis.

Leave a Reply

