Només alguns enllaços

Per avui, un parell d’enllaços per compartir:

I demà, més. 😉

One Response to Només alguns enllaços

  1. Elsdv van you4me? Zo niet , negeer de rest maar dan…

    Zo wel,ik heb vandaag je profiel bezocht op y4m en ik vond het best leuk om uitgedaagd te worden door zo’n mooie vrouw.

    Ik ga zelf heel graag op reis (vorig jaar nog naar India geweest), en het want to visit lijstje wordt er alleen maar langer op.

    Ik kijk er naar uit om je beter te leren kennen, hoe meer vrolijke zielen in mijn leven hoe liever . Wie weet worden we wel leuke reis-
    partners

Leave a Reply

