Instemming!

Ei!

Ahir vaig anar al meu primer instemming. Bé, de fet era el segon, però el primer no es va arribar a realitzar perquè qui deixava l’habitació se va desdir al darrer moment. Però bé, ahir sí que n’hi va haver.

I què és un instemming? supòs que vos demanareu. Idò resulta ser una reunió-entrevista per trobar company de pis. Quan algú deixa el pis d’estudiants, la resta de companys posen un anunci a la facultat o per Internet, i es convoca a tots els sol·licitants en una data i hora concreta per ensenyar el pis. I quan dic tots, dic tots. Ahir només erem una vintena de persones, però me varen contar que pot arribar a haver-hi 60 o 70 persones per una sola habitació! Increïble però cert (i agobiant!).

Una vegada allà t’enseyen la casa, t’ofereixen alguna cosa per beure (generalment cervesa) i cadascú va parlant d’ell mateix. Què li agrada, què estudia, d’on és, quants anys té, etc. Sa veritat és que és molt divertit i una nova forma de conèixer gent, perquè al final acabes xerrant amb tothom. Per a alguns era la 5a vegada, per a mi la 1a, per altres la 2a. Un dels problemes és l’idioma, perquè la majoria són estudiants holandesos, i clar, jo no m’enterava de res. Bé, jo i els altres tres estudiants “foranis”. Una japonesa, un xinès i un italià. Vaig acabar xerrant amb ells en anglès, comentant què ens agrada d’Holanda, quines diferències hi ha entre països, etc.

L’habitació era petiteta, però tenia una terrasseta molt maca i solejada. I bé… les companyes de pis també eren molt maques i simpàtiques. 😉

Ai… el amor…

Després de 2 hores d’agradable conversa, les dues al·lotes (18 i 19 anys) varen donar el veredicte del “gran hermano”. Varen donar les gràcies a tothom, però clar, només pot quedar una persona, i poc a poc el pis se va anar buidant. Me varen dir que els estudiants estrangers tenen més possibilitats perquè donen un aire “internacional” a la casa, però aquesta vegada no hi va haver sort.

Sa veritat és que per ser la primera vegada no va anar gens malament, i me’n vaig anar a casa satisfet per la nova experiència. I uns minuts després ja estava comentant la jugada amb els amics, i aprofitant per millorar l’estratègia. La propera vegada no se m’escaparà.

Pels qui no ho saben, estic cercant casa pels propers 2 mesos, del 15 d’agost al 30 de setembre (o més, tot depen de si trob feina per aquí). I sí, ja sé que tenc pendent unes quantes històries per contar, però tenc el temps justet, i el portàtil encara està en “quarentena”. Però no vos penseu que m’he oblidat dels meus “fans”, eh?

Besades a tothom. 😉

PD: per als meus fans “torrentes”, no vos perdeu el videoclip de’n Magnifico (hir aj kam hir aj go). Quan en korrey me’l va mostrar vaig quedar sense paraules. 😀

0 Responses to Instemming!

  1. korrey says:

    Al menys dona crèdit a qui t’ha mostrat el clip de Magnifico 😉
    Per cert, podries ficar un anunci tipo “Busco piso, y lo que surja” XD

Leave a Reply

