Patriotisme futbolero i altres coses

Aprofitant aquest moment online que tenc, contaré quatre cosetes que han passat aquests dies i que si no les cont ara ja no ho faré. I és que, a més d’estar sense ordinador, resulta que la meva faringitis crònica ha tornat a fer de les seves, i fa dies que estic desconnectat del món i del meu planeta. Sort que avui he pogut xerrar amb el meu tutor, descarregar les fotos de la càmera, construir una planta solar i llegir el correu. Vaja, actualitzar una mica la meva vida virtual.

Però anem a lo que anàvem. Primer una foto que demostra el patriotisme que professen els holandesos pel seu equip de futbol. Passa lo mateix que a Espanya, que la selecció no passa mai de quarts de final, però sempre pareix que hem de guanyar. Ells també ho segueixen intentant any rera any, i tenen una espècie de competició de qui té l’edifici més ben decorat. I clar, passa lo que passa.

Patriotismo futbolero

A part d’aquesta curiostitat, dijous passat en Josep i jo varem descobrir, casualment, un nou bar on anar a prendre unes birres. I quan érem a dins ens varem posar a pensar… com així no ho hem descobert abans!? Cervesa a 80 cents i pinta a 1,60 euros. Això ja diu molt. Però és que a més tens butaques i bancs on seure còmodament i l’ambient canvia cada dia. O almanco el divendres (que vos pensàveu, que no repetiriem?) hi havia un concertillo improvisat amb flautes, guitarra i pandereta. El lloc en qüestió es diu Underground, suposadament perquè per entrar s’han de baixar unes escales i una vegada dins pareix que estàs dins un bunker, talment com a la peli de Kusturica. Bé, els que vengueu per terres holandeses ja ho veureu amb els vostres propis ulls. Jo segur que hi tornaré. 😉

I res més per avui (seguesc pensant que me deix alguna cosa… però no sé quina). Vos he deixat unes fotos a Flickr! perquè les disfruteu. Mentrestant jo seguiré enfrascant en la meva recerca d’informació sobre somnis lúcids. Resulta que en GonzoTBA ha despertat la meva curiositat sobre el tema, i com que ja he treballat prou per avui… hasta luego Lucas! 😉

4 Responses to Patriotisme futbolero i altres coses

  1. Tomeu says:

    Que lo sepas: a pesar de que ningú te contesti els correus electrònics i de que no tenguis comentaris al blog seguim aquí!!!!!!!!

    Prenc nota de l’Undergroung, perquè la visita pareix que serà el cap de setmana de la vintena del juliol i hi haurem de fer una visita. Ja t’ho confirmo en menys de 10 dies.

  2. Xesc says:

    OK, te faig una reserva per a la suite Xesc & Co.

    Pels qui encara no heu reservat plaça, sapigueu que de dia 2 a dia 6 d’agost les instal·lacions de Poptahof ja estan aparaulades, i si no hi ha res de nou, del 20 al 22 de juliol també.

    Sí, ja sé que m’estimau. Jo a voltros també. 😉

  3. T2 says:

    😐 Tio, de donde has sacado la web de sueños lucidos?

  4. Xesc says:

    Quina? La d’Onironautas? Pues d’un enllaç que hi havia a la wikipedia. Per què?

Leave a Reply

