Una d’ous congelats i mosquits

Dijous dia 20 d’abril

Són les 22h21 del vespre, i estic pegant una miradeta als meus blogs preferits. De sobte, de la cuina venen crits i enrenou:

Arghhh!!! What the fu**!!

Vaig cap allà i me trob en Marc (el meu company de pis Australià), tot sulfurat. Me mostra un ou que hi ha damunt al taula i me diu:

They’re frozen. They’re fu**ing frozen!
Frozen? That’s impossible! Let me see…

M’ho mir i sí, estan durs. Llavors li dic que provi amb un dels meus super ous biològics. Com també estiguin “congelats” me mor. En Marc el remena i pareix que és conforme. El romp i, efectivament, surten la clara i el vermell en estat líquid. Misteri. Me mir sa capsa d’ous i…

Ahhhhh!!! They’re boiled. You have bought boiled eggs!
What!?
I can’t believe that. They sell boiled eggs!

x-DDDDD

La seva amiga també està estupefacta. D’acord que en Marc s’hauria de fixar més en el que compra, però qui se pot imaginar que siguin capaços de vendre ous “pre-bullits”? Tots tres ens quedam sense paraules. Això és surrealista. Tampoc és tan difícil bullir un ou, no? En fin… “ver para creer”.

Preparau l’Autan, que ja arriben!

Fa un parell de dies que ja comencen a manifestar-se. I me preocupa. Me preocupa molt l’estany que tenim davant l’edifici. Un estany d’aigua putrefacta. Aigua i calor. Una combinació perillosa. I un ambient propici pel desenvolupament dels meus bitxos “preferits”. Haurem de prendre mesures. Si ho pensau una estona tot Delft (véase Països Baixos), està ple de canals i aigua. No sé com tendran pensat combatre una possible plaga de mosquits, però esper que ho tenguin previst.

Ja vos tendré informats. :-O

One Response to Una d’ous congelats i mosquits

  1. Tomeu says:

    T’extranyen els ous pre-bullits? Jo des de que vaig sentir lo dels pa amb olis “para llevar” ja estic curat d’espants 🙂

Leave a Reply

