Ultranova

No sé si és perquè avui estic una mica depressiu o què, però aquest film no és d’allò més alegre. Supòs que és lo que tenen els drames, que no provoquen precisament rialles.

Ja feia estona que no anava al cinema. Des de la primera vegada, el mes passat, no havia tornat posar els peus la Filmhuis Lumen. Aquest pic la peli estava en francès. Francès belga, però francès, un idioma que entenc millor que l’alemany o l’holandès, per exemple. Per això m’he decidit a veure-la. I també perquè semblava una peli “friki” interessant.

Bueeeeeeno, ho confés. En realitat hi he anat per recollir el poster del mes d’abril i decorar la meva habitació. Resulta que he pensat de reservar una paret per penjar-hi posters i panfletos filmotequeros, més que res per alegrar la vista, i avui tocava afegir material. 😉

Paret reservada per a parafernàlia filmotequera

Bé, basta ja de tonteries. Sa veritat és que la peli és maca, però potser avui no era el millor dia per anar-la a veure, perquè és una mica trista. De fet, parla de la tristesa de les persones, i de què si entenem la tristesa d’una altra persona, podem entrendre la nostra pròpia tristesa. Persones solitàries, cadascuna amb els seus problemes i el seu passat, conformen l’argument del film. Les interpretacions m’han agradat. I potser no és un dels millors drames que he vist, però almanco m’ha fet pensar. M’agrada tornar a casa després del cinema i reflexionar sobre el què he vist. Veure una pel·lícula només per passar l’estona no m’acaba de convèncer. En aquest cas, la falta de comunicació entre les persones fa que un petit problema es converteixi en una drama sense solució. Però la peli mostra com sempre podem canviar el nostre destí. Està a les nostres mans.

Bé, demà ja serà un altre dia. De moment seguiré jugant amb el meu iPod. 😉

Leave a Reply

