Tots els rellotges en hora

Bueeeeno… A la fi ja tenc tots els rellotges en hora (o això crec). Me pensava haver canviat l’hora a tots els meus gadgets i rellotges, però se m’havia tornat oblidar sa càmara de fotos. Sort que mirant les fotos que he fet avui se m’ha ocorregut mirar l’hora de les fotos i alguna cosa no m’acabava de quadrar. He acabat de fer el sushi a les 13h? Jo crec que eren les 14h… Glups!

La darrera vegada que se me va oblidar canviar l’hora vaig estar com a tres mesos fent fotos desincronitzades, fins que a can Rafel me’n vaig donar compte. Me pensa va haver perdut el metro, perquè la darrera foto marcava les 00h24, quan en realitat eren les 23h24! Sort que algú se’n va donar compte i vam arribar a casa sense passar pel martiri del nitbus!

I és que mantenir tants aparatets electrònics… I això que no en tenc molts, però entre càmara, mòbils, reproductor MP3, el rellotge de la paret i algun més que ara no record… Sort que almanco el portàtil és intel·ligent i s’actualitza tot solet. 😉

Leave a Reply

